børdi Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Skjønner ikke noe jeg, hun griner fra hun kommer fra bhg og til hun legger seg nesten, for ALT.. Fatter ikke hva det kommer av? Nå gikk det jo så bra,lenge, og nå er vi påan igjen altså.. Er så sliten at jeg bare har lyst til å gi opp...
Monajenten Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Jenten min har noen sånne perioder også. Hun kan plutselig begynne å grine fordi hun f.eks. er tørst, uten å engang ha spurt etter drikke. Hehe, hun er jo litt søt da, men blir slitsomt i lengden når absolutt alt er trist. Hun kan grine litt hvis jeg vasker henne i fjeset også, fordi "det liker hun ikke". Men tror det er fordi hun er sliten og trøtt etter barnehagen. Er veldig brelete også.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Sikkert bare kjempesliten etter barnehagedagen?? Det eneste mi vil etter barnehagen er å sitte på sofa'n å se film frem til middag..så er det barnetv også rett i seng.
børdi Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2007 ja hun er sliten og trøtt, men er det jo konstant.. Hun griner fordi hun får drikke, når hun spør etter det, for da skal hun ha noe annet i stedet for det hun ba om. Griner fordi jeg lager middag, griner fordi jeg sier hun må vente til den er ferdig. Griner fordi jeg ikke kan trylle fram den tegnefilmen på disney ch som hun vil se. i det hele tatt griner fra vi henter henne i bhg til hun legger seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå