Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 35-50 kr. (busspenger) Eller du kan velge et kaffekrus, lommekniv, t-shirt og andre duppeditter:-) Du må også vise at du er en habil og sykdomsfri person. Du kan ikke ha flere enn 1 sexpartner, så jeg må selvfølgelig lyve hver gang jeg skriver egenmelding:-) Beinmargsgiver er et register du havner i hvis du vil donere beinmarg til personer som trenger det. Jeg har stått i det registeret i 18 år og fremdeles ikke blitt forespurt. sjansen for at du blir matchet med noen er ca 1 til 100 000 000:-) Synes faktisk det er herlig å gi blod da jeg ser for meg at det er mange som går rundt i samfunnet med mine celler innabords:-)
Dronningen! Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Yppert! Du imponerte meg med svaret ditt......... .... helt til den siste setningen! *grøss*
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 ha... dere kan heller være glad for at jeg ikke har donert deler av hjernen min:-) Viste dere forresten at jeg også er sæddonnor? Populær også:-) Så det finnes faktisk ganske mange små ypperter som kommer til å vokse opp de kommende årene:-)
..idyll Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 *ler* jadda...tror du forteller eventyr jeg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå