Gå til innhold

Tar deres små smokk/flaske?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja min tar flaske.. prøvde akk nå i kveld med mme faktisk og han drakk fra flasken som bare det.. smokk har vi prøvd siden han ble født og han suger innimellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mi tar smokk innimellom men jeg prøver ikke så ofte for som regel når hun har sugebehov så er hun sulten og får pupp. Men kommer definitivt til å prøve litt mer med smokk, er jo en grei ting å roe de ned med når suge behovet blir stort. Har ikke prøvd flaske enda.

 

Ozgirl78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun dytter den ut igjen med tungen. Men jeg har heller ikke prøvd så hardt.. Hun er så snill og grei at jeg mener at hun ikke har behov for det enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja min tar smokk no, dvs første uka tok ho den men etter det brakk ho seg når jeg prøvde å putte den inn. men siden ho har stoort suge behov så har jeg prøvd å holde den inne og leke litt med den på leppa hennes og da har ho tatt den, så no sutter ho som bare det:) kjekt så slipp ho og jeg at puppen bli brukt til smokk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her fikk hun smukk fra den dagen vi kom hjem fra sykehuset. Hun liker den kjempegodt, har tre forskjellige typer og hun liker dem alle :) Jeg har også pumpet meg innimellom på kveldene så pappaen har tatt seg av et nattmåltid slik at jeg har fått sovet ut. På varme dager har hun også fått vann på flaske, den også tar hun godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Datteren min som er 4 år nå, tok smokk og flaske med en gang. Noe som var ganske deilig ettersom hun hadde ett veldig sutte behov. Men denne gangen sleit jeg litt mer, for lillegutt nektet fullstendig å ta smokken. Han brakk seg og spyttet den ut hver eneste gang. Men så fant jeg en smokk i Sverige som heter "Rock Star Baby - RSB" som jeg syns så veldig mye mindre ut enn alle andre smokker jeg har sett, så jeg kjøpte med meg en for moro skyld for å prøve, og den har han nå endelig godtatt og tar en gang i blandt. Men han er nok ikke like glad i smokken som jenta vår var, for hvis han bestemmer seg for at sutte behovet er for stort (uten å være sulten) så SKAL han rett og slett ha puppen. Men alle andre smokker nekter han fortsatt fullstendig å ta, så får kjøpe flere av de smokkene neste gang jeg er i Sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Flaske har vi ikke prøvd ennå men smokken tok han med engang, han fikk den da han var 4 dager gammel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille er også mest glad i puppen, men vi prøver å få henne over på smokk når hun bare skal kosesuge. Uten hell så langt... har den inne maks 20 sekuder før det bærer ut igjen. Men vi har ikke gitt opp...

 

Flaske derimot går veldig bra, heldigvis, for hun trenger litt tillegg iblant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...