Monajenten Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Ååååhhh jeg er så fornøyd!!! Finner ALDRI undertøy, men nå har de åpnet La Senza i Bergen også, og gjett hvem som fant masse bh'er i 65F??? *hurraaaaa* Ikke er det noe særlig dyrt der heller (i forhold til andre undertøysforretninger.)
Monajenten Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2007 De jeg kjøpte kostet 299,- pr. stk og var blonde utenpå, knallfine. Det var bestselgeren og de hadde akkurat den bh'en i hvit, svart, rosa, gul, oransje og grønn. Så solgte de matchende hipster og tanga. De hadde utrolig mye fint der, og prisene lå på gjennomsnittlig 3-400 kr.
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Har sverget til de i flere år nå du burde prøve den t-shirt bh`n den som er heeelt glatt og uten sømmer (tror jeg) Den er suuuuper, har den i alle farger.
'utakknemlig bitch' Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 da er det samme pris som på change her i åsane får ta meg en tur når skattepengene kommer.. må ha meg noen flere fiiiine
Monajenten Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. juni 2007 Det hadde ikke fått all verdens utvalg som gikk helt ned til 65F enda....men får visst varer hver uke og skulle få masse om to uker *farlig* Endelig finnes det en butikk hvor jeg også kan kjøpe sexy undertøy uten å bli ruinert.
Monajenten Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2007 Ja her er det feriepenger som har fått gjennomgå Men - undertøy må man ha! Har inntrykk av at på Change er det veldig mye "kjedelige" farger, stemmer det? Fine bh'er altså, men begrenset fargeutvalg? De hadde ihvertfall enormt masse farger på La Senza. Hadde de forresten 65F på Change?
'utakknemlig bitch' Skrevet 14. juni 2007 #9 Skrevet 14. juni 2007 JA, de hadde 65F på change, det sjekket jeg jo for deg nja, de har masse fint, og noe i farger.. men det meste er i de klassiske hit, hud, en mellomting mellom de, sort og slik.. men jeg liker det jeg da har 2 stk som bare er helt fantastiske.. ene med blonder og andre uten. heeeelt herlie, gode, og puppene ser flott ut i de
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #10 Skrevet 14. juni 2007 Finnes flere i oslo en på byporten, en i bogstadveien (mener jeg å huske) også en til, men den husker jeg ikke hvor jeg har sett...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. juni 2007 #11 Skrevet 14. juni 2007 byporten? Det er den ved oslo s? Ok takker.
'utakknemlig bitch' Skrevet 14. juni 2007 #12 Skrevet 14. juni 2007 hmm, jeg har ikke sett den på byporten... hmm, jaja, nå er den jo her i bergen så da gjør ikke det noe
Monajenten Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 14. juni 2007 Stemmer det, var det du sjekket ja:) Ja det er veldig fint med sånn klassisk også, greit å ha litt å velge mellom:) De hadde ikke noe særlig i sånn hudfarge her, så det er jo greit å kunne få fatt i andre steder! Er ikke prisen ca. den samme?
'utakknemlig bitch' Skrevet 14. juni 2007 #14 Skrevet 14. juni 2007 jo, betaler en 500 for t sett med bh og truse.. trusene er jo svimlende dyre :S men bh'ene ligger på en 3-400kr..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. juni 2007 #15 Skrevet 14. juni 2007 Da tror jeg det blir en tur på byporten snart ja. Skal jaggu få damen til å måle. Er så lei bh'er som ikke sitter rett.
'utakknemlig bitch' Skrevet 14. juni 2007 #17 Skrevet 14. juni 2007 så enig.. jeg har alltid brukt 75C og viser seg at jeg egentlig skal ha 65C...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå