Gå til innhold

dag 50......

Anbefalte innlegg

Skrevet

og her sitter jeg da.. uten mens...er ikke gravid,tok test i begynnelsen av uka.. :( utrolig kjedelig å vente så lenge for å komme inn i neste pp...:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lange sykluser har du vanligvis da? Jeg er selv på dag 40 i dag :P

Sikker på at du ikke er gravid og bare får sen positiv test? Og hvorfor er du evt sikker?

Skrevet

er jo ikke sikker før det motsatte er bevist,men tror det er kroppen som tuller med meg. har vanligvis 35-38dagers sykluser og fant EL på dag 25,men så kom EL på dag 35 igjen.. (tok tester) og nå sitter jeg her da uten mensen fortsatt.. kjenner ikke så mye symptomer bortsett fra en vond rygg og det strømmer ned i beina og ømme pupper,men det pleier å komme ved mensen og.. så kan jo hende mensen er på vei.. kjedelig å ikke vite noe.. tok test på tirsdag og den var negativ..

Skrevet

Jeg har også syklus på 38 dager, synes det er alt for lenge!!! Og i går var jeg som sagt på dag 40, ingen mens og negativ test. Enig med du at det er frustrerende, og jeg har sagt til meg selv at på dag 50 SKAL jeg til legen. Han kommer sikkert bare til å si at det er heeeelt normalt, men likevel. Sukk.

Jeg synes i alle fall du skal ringe legen. Det er jo ikke alle som får positive tester før leeenge etter ikm, så kanskje legen kan påvise noe om ikke annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...