Gjest Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 skulle få vite idag halv to ang hcg test for å se om det har øket på en uke , for mulig spiren var død.. og fikk kontakt før med en sykepleier men hun måtte høre med en lege først om oppganngen av hcge'n var normal.. så skulle hun ringe tilbake 4 . nå er det selvssagt stengt og jeg får ikke vite :( var vanskelig nok å vente til idag åååå.. så sur
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Huff!:/ Skjønner du blir sur, altså! Men krysser fingrene for lille spiren din! Klemmer fra
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Huff, så dumt :-(( Har vært med på noe lignende, og det er utrolig kjipt!
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 ringte et annet nummer fikk beskjed om time imorgen klokken 2 og måtte komme inn før om jeg ble dårlig sa hun bare.. herregud skjønner ingenting det var alt hun kunne si
Anonym_her_inne Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Det var lite hensynsfullt fra legekontorets side, de må da skjønne at du helst ville ha visst beskjed igår!!!
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 igår sa dem det ikke var nødvendigvis å komme der til ny time før kroppen aborterte av seg selv om noe skulle være galt men nå må jeg opp 2 imorgen. blir nervøs
Maisie Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Enig i at det var lite hensynsfullt av dem å gjøre sånn. Praktisk sett (eller medisinsk sett) haster det vel ikke, men man er jo ikke roboter heller. Folk har da følelser! Skjønner godt at du er urolig og utålmodig. Håper det går bra med spiren din! Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå