Gå til innhold

Hjemme igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja ja jenter. Da har jeg vært på fødepoliklinikken. Fortsatt lite liv i gutten vår, og dårlig med fostervann i tillegg har blodtrykket steget endel. Legen ville sette meg igang i dag, men det var ikke kapasitet på føden. Var ikke så kritisk at hun kunne insistere, så derfor har vi fått beskjed om å komme tilbake i morgen kl.08.

Blir satt igang da med modningspille i sjeden. Skulle da ligge halvtime time med registrering, deretter er det bare å vente og traske litt rundt etter 6-8 timer skjekker de modningen. Forhåpentligvis starter riene av seg selv. Hvis ikke får jeg en ny pille og må vente nye 6-8 timer på at det enten kommer rier eller at jeg blir helt moden. Dersom det ikke har skjedd noe rieaktivitet etter 2 piller settes jeg på dryp.. Etter det er det bare å vente på at riene tar seg opp og at lille Christian skal komme til verden.

Så nå har vi vært å handla inn litt mat og frukt til det som kan bli en lang dag med mye venting. Tar med pcene og en film og noen bøker så ikke tiden blir så alt for lang.

Gleder oss veldig til å se den lille gutten vår!!

På tide at han kommer ut til oss nå :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra! Da blir det baby på dere i helga!

Skrevet

Lykke lykke til!! Blir en spennende dag for dere. Godt å være litt forberedt også, kanskje.. Du får hvile masse i natt!!

Skrevet

Lykke til i morgen da, og prøv å få litt søvn i natt, for det kan gå veldig raskt når du får modningspillen, gjorde iallefall det for meg.. ;) Deilig for deg å vite at nå får du snart treffe nurket ditt!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...