Gå til innhold

Spm. til de som har født før!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og tenker litt her...så det jeg lurer litt på er hvor mange det er som som opplevde at vannet gikk mens de ikke var hjemme...dvs. ute en tur, på butikken etc..

Har en liten angst om at vannet skal gå mens jeg sitter på toget eller mens jeg er ute et eller annet sted;)

Men sitter likevel med et inntrykk av at vannet nesten alltid går mens folk er hjemme, og gjerne om natten.

Setter pris svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk litt kjapt i svingene her med dette innlegget..he he! Unnskyld "skriveleifene" mine;)

Skrevet

Vannet mitt gikk mens jeg var hjemme, tidlig en morgen, var bare en liten dråpe.

Skrevet

mitt vann gikk heldigvis i sykehussengen (var innlagt) heldigvis for det,for det fosset ut...

Skrevet

hjemme på badgulvet tidlig en morgen, men bare litt, så fortsatte det og sildre utover dagen.....

Skrevet

en gang gikk vannet mens jeg var på besøk hos søster mi, kom ikke så veldig mye, bare sånn at trusa ble våt, for fra henne til jordmor og fikk mannen til å møte meg der, andre gang gikk det når jeg skulle legge meg, bare en liten dråpe. for på legevakt og så på sjukehus noen timer senere.

Skrevet

Ene gangen gikk vannet i bilen på vei til klinikken.Det rant og rant....

Skrevet

Jeg fødte for 5 uker siden nå, og vannet mitt gikk halv 4 om natten mens jeg lå i senga..

Merket at noe skjedde så jeg spratt opp slik at det meste fosset ut over gulvet istedenfor senga.. Var veldig mye, og det skjedde en gang til på sykehuset også. :-)

Skrevet

Hei, har tre fødsler bak meg og vannet har aldri gått hos meg, sist gikk ikke proppen engang, jeg var tørr som bare det, riene startet bare uten slim, tegningslødning og uten vann. Ikke sikkert vannet går hos deg heller:)

Skrevet

jeg venter nr 3 og vannet har ikke gått til meg heller på de andre begynte med rier med en gang ingen slimpropp osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...