Gjest Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Her er det Pepsi Max og Iskaffe Mocca.. Helt avhengig!
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Jeg fikk smaken på den nye iskaffen fra nestle, og JAMMI!!!! sluker glasset rått
mamma >to gull Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Pepsi max ) Drikker ALTFOR masse...men man blir bare avhengig....!!
LisaColli Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 cola zero og caffe latte med karamell..mmmm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå