Gå til innhold

Hva skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bæresjal/sele eller en trille?

Vi skal ut å fly og må vente en stund når vi mellomlander og det er midt i sovetiden til lillegutt..

Vet ikke om jeg får ha med meg vognen inn som håndbagasje, men bør vel det visst det er en sånn paraplytrille?

Hva tror dere er mest behagelig å sove i?

Han er forresten 9 mnd når vi reiser..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

absolutt trille..

kanskje fordi jeg har dårlige "sove"-erfaringeger m/ sjal og sele.

Skrevet

Hvis det er ei paraply trille er det vel like greit med bæresjal,vet ikke om du får trilla med på flyet,man får ikke ha med barnesete...

Skrevet

Snakket med flyselskapet og de sa at jeg fikk den med om den gikk gjennom båndet i sikkerhetskontrollen. Men verre om jeg får den med inn som håndbagasje.. Men må vel det visst den går oppi bagen min??

Skrevet

kan ryggen legges ned slik at han kan sove i den,og vet du om han klarer og sove i bæresjalet?

Skrevet

ryggen kan ikke legges ned, men er ikke 90 % heller. Han sov hvertfall i babybjørnen når vi var på påskeferie.. men tror kanskje han trives best i vognen, men så dumt visst vi ikke får den ut i amsterdam fordi jeg må sende den som baggasje. Ta med begge deler kanskje..

Skrevet

En liten paraplytrille er vel ikke mest behagelig å sove i kanskje? Det kommer jo an på hvilken du har eller skal ha.

Hvis jeg skulle ut på flyreise med mellom landing nå, ville jeg ha tatt med både trille og bæresele eller kun bæresele. Tar du med trille vil jo bæreselen ta veldig liten ekstra plass. Jenta mi sovner i den hver gang jeg er ute å går med henne i den,og hun koser seg i den. En trille vil jo være praktisk på andre måter. Så ja takk begge deler eller kun bæresele ville vært mitt valg.

God tur!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...