Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 har tatt en canastenkur nå, pga kløe i underlivet... lurer på et par ting der.. nå svir det litt i underlivet mitt, er det normalt??? hvor lenge skal det komme sånn pulver ut av kjeden.?? og hva skjer om man bruker den kremen. vet det står den ikke skal brukes, så gjør ikke det, men lurer jo litt på hvorfor man ikke skal det??? håper noen kan hjelpe meg. er første gang jeg tar en sånn kur, så vet ikke så mye.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Mener å huske at pulveret kom hele dagen etter at jeg hadde inn pilla (satte inn før jeg la meg om kvelden) Er du helt sikker på at det står at kremen ikke skal brukes? - Trodde det bare var innføringshylsen for tabletten som ikke skulle brukes hvis man var gravid jeg. Kremen er nemlig fin hvis du også har kløe/ svie rundt skjeden siden den behandler sopp utenfor. Kan ikke huske noen svie hos meg, men så hadde nok jeg et mildt angrep, for soppen ble tilfeldigvis oppdaget under GU.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 det stod på pakken at aplikatoren ikke skal brukes? kanskje det er pinnen??? *ler* off, gleder meg til pulveret slutter, er ekkel følelse synes jeg:S hehe
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Det er pinnen som er applikatoren ja. Smør i vei, så forsvinner nok svien også skal du se:D
Mammamor =) Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Man skal jo faktisk smøre både seg og kjæresten tre ganger daglig i en hel uke.. så du bør nok bare sette igang om du vil bli kvitt den =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå