Gå til innhold

Bæresjal!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefalle noe som ikke er så fryktelig dyrt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elastisk eller vevd? Hvor stort er barnet som skal bæres?

Skrevet

vet ikke jeg. Han er 1,5 år, men veier bare 9 kg

Skrevet

Etter det jeg har forstått, så er et vevd sjal bedre da. De elastiske er visstnok bedre når barna er mindre. Jo tyngre barna er, jo mer vil sjalene sige. Har et elastisk sjal selv (moby wrap), men vurderer nå å kjøpe et vevd et (girasol eller storchenwiege). De er litt dyre (fra ca 400 og oppover). Men man kan finne billigere til salgs på finn.no eller gjennom tettinntil.com, som er en super webside for bæresjal o.l.

Skrevet

Ja da skal du nok ha vevd sjal...har også moby, men det er ikke noe for mye bruk med en sånn klump jeg har på 10.7 kg..bruker den til kos og når han er syk. Finnes mange sjal og du kan fint kjøpe brukt som molly mus foreslår på tettinntil.com

Der har de gode priser, fordi du ikke har lov til å selge for urimelige priser der inne..

Det finnes også nettsider du kan se og bestille som f.eks:

www.dotedot.com

http://lotusbarn.com/zcart/

Du burde også vurdere en meitai..som kanskje er det beste alternativet for stadig voksende barn. Det finnes på begge nettsider. Mer info og spm kan du rette til tettinntil forumet...her er det mange erfarne damer;)

Har du ikke prøvd sjal før kan du se om det finnes bæretreff der du bor...der kommer mange "galninger" med MASSEVIS av ulike sjal, mei taier, slynger osv...og så kan du bare prøve i vei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...