Gå til innhold

Dattera mi (14 mnd) spyr:((

Anbefalte innlegg

Skrevet

I stad var det utover hele seg selv og gulvet, og så var det i vogna- på hele seg selv, lammeskinnet og nå igjen over hele seg og meg :((

Tror jeg vet hvordan hun har fått det... Hun lurte seg inn på doen og rakk og plaske med henda nedi der for så å putte dem i munnen. Jeg sa til sambo: "om hun får omgangssyken nå, vet vi iallefall hvorfor!" Dette var i 9-tiden og un begynte å spy kl 14.... Håper det gir seg fort! Er helt kvalm selv av å tørke spy :S

Hva bør jeg gi henne til middag da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville gått til innkjøp av litt cola til henne...det hjelper godt mot kvalmen. Du kan jo prøve å gi henne middag, men hun vil kanskje ikke ha noe..ville tilbudt henne brød, noen tørre kjeks og lignende...banan virker litt stoppende for magen...i tilfelle det skal begynne å komme andre veien og!

Skrevet

Takk for svar...

Æsj, er kvalm selv av all spytørkinga...

Skrevet

Vet godt hvordan du har det.

Sønnen min på 14 mnd har holdt på siden lørdag morgen, og er fremdeles ikke blitt frisk.

Gi henne eplejuice, biola med blåbær, KOKT vann, banan, mariekjeks, cola, loff, gullfisker, saltstenger+++

Pass på at hun får nok drikke, men gi henne gjerne litt av gangen.

Start med noen skjeer, og øk gradvis.

De små blir ofte sultne/tørste av å kaste opp, og "bøtter nedpå". På tom mage fører det ofte til at de kaster opp igjen.

Mange trøsteklemmer fra oss:)

Skrevet

Det verste er at jeg tenkte på dere da det satt i gang.. Kanskje hun ble smitta via nettet :) neida...

Hvorfor kokt vann egentlig (bare lurer)?

Hun spiste litt middag nå, men så merka jeg at hun ble kvalm... Nå sovner hun virker det som, men våkner vel av en ny runde :S

Tusen takk for fine tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...