Habby Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Heisann! Etter noe par dager bestemte jeg meg å bli medlem her. Må være et sted hvor det er folk som går gjennom det som meg:) Jeg og kjæresten min bestemte oss for å prøve..dette er vår første PP, ganske spent... men herregud, jeg tenkter jeg ikke på noe annet enn bare det jo! Sikkert flere som har det slik (håper jeg) Men jeg er full klar over at det kan bli noe par skuffelser og at det ikke klaffer med en gang...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Velkommen hit!=) Du er nok ikke den eneste som bare tenker på det;) Håper at spira sitter raskt! Masse lykke til!
Ninemi Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Hehe, kjenner meg veldig igjen der ja. Klarer nesten ikke tenke på noe annet. Vi holder også på med første pp. Får vite neste uke om det er en liten spire i magen min. Men sikkert mye å håpe på siden det er 1pp. Uansett, kjempemasse lykke til!
*Vi blir 5* Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 hei og vekommen hit! Håper det klaffer med en gang for dere..man kan bli litt tullerusk går det for mange pp uten klaff..hihi..men her blir du uansett tatt godt vare på så..=) Lykke til!
Idun<3tosmå<3 Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Jeg er ganske ny her inne jeg og, men trives så godt at om det ikke klaffer på første, vet jeg det er masse trøst å få Lykke til!
Habby Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. juni 2007 Takk folkens! Føler meg velkommen hit Jeg er ganske realistisk (prøver iallefall) med hele greie...men det er godt å vite at det er mye trøst å få her
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Velkommen! Håper du får masse gode råd og mange felles jegere her inne! Lykke til, håper du får et kort opphold her før du rusler inn på 1. trimester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå