Carrie_81 Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Til dere som fikk med dere mitt lille hjertesukk for en stund siden vil jeg bare fortelle at alt har ordnet seg, og sambo ønsker igjen å prøve! Tror det bare var et lite anfall av kalde føtter for hans del, og han sier at han nå er helt sikker på at han har lyst til at vi skal prøve igjen. Må si det var litt av ei gladmelding for min del Jeg kommer nok derfor til å flytte tilbake til bli gravid forumet i den grad jeg blir aktiv noe sted. Håper dere alle kan flytte etter veldig snart!! Takk for mange oppmuntrende ord da jeg trengte det som mest
Blåbærmuffins Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Så bra! har ikke helt fått med meg hva som har skjedd, men forstår det sånn at han fikk kalde føtter etter dere hadde startet prøvingen?! Da hadde jeg blitt sur! Men kjempebra at han er blitt klar igjen
♥Tullerusk♥ Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 så bra...=o) Håper det ikke blir så lang venting på dere da...Sånn at han ikke får kalde føtter igjen...=o) Lykke til videre...=o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå