Gå til innhold

Jeg ER SÅ KLAR!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om jeg syns tida går utrolig fort, så syns jeg også at den går UTROLIG seint!!!! Skal begynne prøvinga til høsten, og jeg tror det er første gang i mitt liv at jeg gleder meg mer til høsten enn til sommerferien!

Men skal bli deilig med ferie og altså...og jeg vet jo at den kommer til å forsvinne fort....

Nei jenter, hva skjer med dere for tida? Føler dere også at det svinger med tida? Den går for fort...den går for seint...det skal bli gøy å bli prøver...det er skummelt å skulle bli prøver og det er godt det ennå er en stund til...Blir sånn halv-schizo av dette, hehe =)

Idag kom jeg til å tenke på at kroppen kommer til å forandre seg masse under graviditeten, og plutselig fikk jeg panikk for at jeg ikke kommer til å se ut etter å ha født...i et lite sekund tenkte jeg at jeg aldri i livet vil bli gravid! Men det var bare i et veldig lite sekund...Jeg har SÅÅÅÅÅ lyst på en liten en og starte en familie!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg er akkurat som deg. Noen ganger vil jeg aller helst prøve med èn gang, andre ganger kan jeg godt vente noen mnd til. Vi skal også begynne å prøve til høsten, vil helst være ferdig med skolen før jeg drar med meg den berømte sykehusbagen og farter innover! :)

Akkurat nå har jeg ferien mest i tankene, heldigvis kan man si.. Er vanligvis utrolig babysyk og får nesten bekkenløsning av å se på babyklær, vogn etc. Men, det å tenke på det er jo en forberedelse det også. Det jeg gruer meg mest til er eventuelt den skuffelsen jeg får når mensen kommer og jeg ikke har blitt gravid.. Håper det ikke tar altfor lang tid. Jeg gleder meg utrolig til å få en liten en.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...