mother to be :) Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Hvilken behandling får dere hos fysioterapauten? Hva gjøres?
M@mm@ Mi@ Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Jeg går en gang i uken hvor vi trener sammen i gruppe i en time. I tillegg har jeg en privat time i uken på ca 45 min med massasje og div øvelser! Hjelper sååå mye
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 En dag i uken i baseng og en dag med varme og masasje
Mayla;) Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Jeg har to ganger i uken med massasje og en gang med bassengtrening. Har hatt fysio siden uke 13 og basseng siden uke 19. Hjelper masse, men har noen ganger fått en del kynnere i bassenget.
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Jeg blir teipet. Det anbefales!!!! Bekkenet blir stabilt, og jeg kan gjøre som før jeg ble plaget av bl. Det er bare helt utrolig hvor bra det funker for meg!!!! Jeg vil virkelig anbefale ALLE med bl å prøve dette, når dere alikevel er hos fysioterapauten!! ))
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Jeg går til kiropraktor jeg. Hjelper kjempemasse! Blir manipulert, tøyd og bøyd, og øvelser for å gjøre hjemme. Tror ikke jeg hadde klart meg uten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå