mother to be :) Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Hvilken behandling får dere hos fysioterapauten? Hva gjøres?
Mor til en stor og en liten Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Jeg får massasje av nedre rygg og bekkenområde hver gang. Er ikke bestandig behagelig, men det gjør godt etterpå.
september mamma Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Jeg får akkupuntur og massasje. Jeg må betale for akkupuntur(200), men synes det hjelper. jeg er 25 uker på vei.
Tigermor. Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Jeg får massasje og det hjelper kjempemasse. Har ikke blitt værre de siste ukene og det er jo positivt =)
*Lenn* :-)) Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Jeg får først varmepakninger på bekkenet og korsryggen en halvtimes tid (mens jeg småslumrer på benken ) Så får jeg massasje av nakke, skuldre, bekken og korsrygg
@nemone Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Hm, faller ikke helt under overskriften din, men svarer allikevel. Jeg har fått diagnostisert bekkenlåsning og har oppsøkt kiropraktor. Kiropraktoren trykker på triggerpunkter og "knekker" opp igjen der jeg har stivnet i korsrygg/bekken. Veldig effektivt, merker bedring med en gang.
SuperGlad Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 bare styrketrening. Skal skifte fysio nå siden min har ferie når jeg kommer tilbake fra ferie. Å da blir det alt for lang tid uten fysio.
strekkmerketrollet Skrevet 14. juni 2007 #8 Skrevet 14. juni 2007 styrke å bevegelses trening. ( i terapimaster) Hadde samme beh etter forrige svangerskap, og det gjorde meg frisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå