-Mariposa- Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 I forbindelse med utdanningen prøver jeg å få til utveksling til Afrika, men får avslag på alt jeg søker på. Har en sjanse igjen på et prosjekt, men holder på å miste håpet... Jeg ble ganske lei meg da siste mail med avslag kom og sambo prøvde å muntre meg opp ved å si at: de sikkert skjønte at du er såpass ressurssterk at du kommer til å reise til Afrika på egenhånd når du er ferdig utdannet. Jo da, fint sagt, men da jeg sa at jeg ville dra NÅ så skjønte han ikke helt det. Jeg prøvde å si at "om et par år har jeg jo kanskje barn og da er det ikke like lett å gjøre slike ting". Da sa han ingen ting og da jeg spurte hva han tenkte på så bare mumlet han noe jeg ikke skjønte helt... Jeg veit at man kan dra til Afrika som sykepleier (sambos familie bodde tross alt der nede da han var liten), men det er ikke det samme som å dra dit nå uten "bagasje" og i regi av skolen.... Jeg tror ikke sambo helt klarer å ta med i betraktningen at vi skal ha barn om noen år. Det er ikke noen stor overraskelse, men jeg blir litt lei meg hver gang... Dere får krysse fingrene for at jeg kommer med på Kenyaprosjekt!
♥Tullerusk♥ Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 hehe... Nei ikke helt lett for han å tenke så langt..Kanskje han tenkte på det samme da han var liten og bodde i Afrika.. Men skjønner at du har lyst til å gjøre dette uten "bagasje"... Krysser fingrene for at du får komme med=o) Og at din sambo snart kommer i fornuft...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå