Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 babyen deres i magen? Rygg/rumpe på høyre eller venstre side? Min ligger med rygg/rumpe på venstre side så det er mye spark og slag på høyre side og over navelen Er snart 35 uker på vei
Love my kidz Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Min ligger som din. Han ligger med hodet nedi bekkenet,men har ikke festet seg, derfor ligger han litt skjevt, med hodet nederst til venstre (min venstre), og føttene under høyre pupp. Det kjennes i ribbena der ja.... men ofte får jeg endel spark midt på også, ved navlen eller like over. Da jm skulle lytte etter ham i dag, måtte hun holde dingsen sin veldig til venstre. Og jeg er ca like langt på vei som du, er 34+2 i dag =)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Hehe, har det akkurat samme vi da! Har termin dagen før deg... Liker å si snart 35 uker, føler meg nærmere mål da, heheee...
AnnVero Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Har det slik jeg og. Lille gutt ligge med rumpe/rygg på venstre side. Ser litt rart ut til tider, spesielt når han dytter rumpa ut. Blir en skikkelig kul =0) Litt artig også.... Har samme termin som deg Anonym. Liker også å si at jeg er i uke 35. Da virker det på en måte som om det er kortere igjen =0) Er jo bare 5 og en halv uke igjen......
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Jeg som skrev innlegget Klikket bare automatisk på "anonym". Hehe.. Ja det er sykt, tida nå går så fort, men det dabber nok av så snart det nærmer seg tenker jeg... Artig når man ligger på sofaen og ser bare på at magen buler ut i alle retninger!
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 lille gutt ligger med hode ned og ryggen og rumpa på høyre side.. he he det er lett og se for plutselig er magen skikkelig skeiv og det stikker ei litta rumpe ut på høyre side..
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #8 Skrevet 14. juni 2007 Det er moro synes jeg, ligger og gliser for meg selv og stryker på magen
Dragemor Skrevet 14. juni 2007 #9 Skrevet 14. juni 2007 Babyen min ligger på høyre side og på tvers... Dytter seg ut mot høyre side så magen ikke ser ut som noen mage...får bra mange fassonger. Sparker gjerne sånn at det er føtter i venstre sia mi og hode i høyre... da skvetter jeg skikkelig.. Litt morro, men blir slitsomt om h*n holder på lenge..
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #10 Skrevet 14. juni 2007 he he ja det er skikkelig moro. helt sykt egentlig.
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #11 Skrevet 14. juni 2007 Ja det er det Og litt skummelt/rart å kjenne kroppsdelene på ungen så tydelig!
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #12 Skrevet 14. juni 2007 ha ha ja.har hendt jeg har sitti og kosa med magen og da har jeg plutselig fått tak i en fot og sånn. skvetter noe veldig. men å kose rumpa hans er jo bare søtt da..
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #13 Skrevet 14. juni 2007 Hahaha! Du kan tro samboeren skvetter når han kjenner på magen og plutselig så sparker lillegutt noe voldsomt! Søtt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå