Miraculix Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Og der kom det opp en tynn loddrett blå stripe..! Sist jeg fikk ett slikt resultat var det kjemisk graviditet tror jeg, fordi litt senere (6+ett eller annet) begynte jeg å blø, og fikk sterke smerter. Men da testet jeg når jeg hadde ikm, nå er det en uke siden ikm! Var litt utvannet urin nå tror jeg, for var ikke så lenge siden sist jeg var på do før jeg testet, så hååper virkelig det er en liten spire der inne!!! Da er jeg isåfall 5+0 uker ))
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Svarer her og jeg;) JIPPIII!!!!! Gratulerer så mye!!! Nå er det jo ikke tvil! Tar du test i morgen tidlig er den nok knall positiv! Du kan jo kjøpe en digital for å være helt sikker;)
Miraculix Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2007 Tror du det, virkelig??? Eller kan det være kjemisk igjen?? Blir så usikker jeg as, får nesten kjøpe en til!!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Når du er såå langt over er det nok ikke kjemisk=) Synes at du skal kjøpe en digital og ta i morgen tidlig. Du er nok gravid!!!!=)
Miraculix Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2007 Herregud, ja - jeg får gjøre det!!!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Hold meg oppdatert=D Dette er sååå gøy!!!
bittelill Skrevet 14. juni 2007 #8 Skrevet 14. juni 2007 Oi gratulerer så mye Heldig du!!! Har du testet mange ganger negativt før du fikk pos test eller har du ikke testet i det hele tatt før en uke over ikm??? Jeg er 2 dager over og fikk negativ test i dag Håper fortsatt da.
Miraculix Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. juni 2007 Har ikke testet før idag, var egentlig bestemt på å vente to uker, men d greide jeg ikke :-) Testet du med morgenurin eller? Mange som ikke tester pos med engang har jeg hørt!
bittelill Skrevet 14. juni 2007 #10 Skrevet 14. juni 2007 Nei testet nå rett etter jobb.. Visste jeg burde ventet til å teste til i morgen tidlig, men da jeg kjøpte testene klarte jeg ikke vente... Svake menn'ske jeg sier!! så da får jeg vente noen dager og så teste morgenen. Du får kose deg i svangerskapet ditt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå