Gå til innhold

Hvorfor ringer ikke svigermor og spør om barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge har jeg trodd at svigermor blir informert om sykdom og gleder ang barnebarna av sønnen sin. De jobber på same kontor. Så jeg har tenkt at det er derfor hun ikke ringer. Men jeg spurte mannen min her en dag om de snaktes i lag om barna. Men nei, "han jobber når han er på jobb" sier han, "har ikke tid til å prate privat". Så hun spør visst ikke heller, selv om jeg tror hun har lyst.

Jeg har telefonskrekk. Så jeg ringer bare noen få "utvalgte" som jeg føler meg 100% trygg på. Dette vet svigermor, så vi sender meldinger til hverandre. Men ringer folk til meg, så har jeg ingen problem med å prate, men ringer ikke selv til andre.

Hun vet lite om hva som foregår med barna, men utad virker hun så "trygg" og opplyst, sikkert for ikke å virke "utenfor"?

Sendte melding til henne i dag at hun bare måtte ta seg turer hit når det passer henne, bare gi en lyd først, skrev jeg. Det ville hun. Hun har fått lignende meldinger før, men har ikke kommet. Jeg vet att hun er interesert, men tør hun ikke? Jeg biter da ikke. Ja jeg sier meningene mine, men det gjør jeg til alle. Vet ikke om en eneste som blir fornærmet, de sier at "det er jo du som sier det, og da blir vi ikke fornærmet:)" Har mange gode venner, og jeg behandler "alle likt".

Rotete dette, men jeg vet ikke om det er meg det står på eller henne? Synes det er greit at folk stikker innom med kort varsel, man trenger ikke dekke opp for de da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å sende melding og si at hun kan besøke dere når det passer henne kan virke som om du sier det fordi du vil være snill?! Du kan kansje invitere henne til kaffe f.eks og la henne vite at du vil gjerne at hun besøker dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...