mammaigjen:-) Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 nei. syns at det stort sett er dårlige blader der ute jeg. bare reklame. tror heller jeg bruker pengene på et par gode bøker på bokhandelen. bøker om barns utvikling og bøker med sanger osv.
MathildeC Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Ja, har allerede begynt! Jeg synes det er kjekke blader, har "lært" en del allerede. Sikkert ikke alle utgaver som man har like mye utbytte av etterhvert, men akkurat nå synes jeg de er veldig ok. Men jeg er førstegangsfødende da :-) Reklamen enten hopper jeg over eller koser meg med!
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Jeg har lest i de bladene på venterommet hos jordmor og slik....og jeg har ingen interesse for å abonnere på dem! Riktignok mange interessante ting og lese/lære der......men er mye reklame å anna "tull" å...........dårlige blader synes jeg!!
ana baroma Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Hoppa på et toårsabb, og det er grei underholdning. Noe tar jeg til meg som gode tips, annet som GPP. Synes de bladene er helt OK:) Mye reklame i alle sånne blader, det er det jo i Henne også, liksom!
Gjest Ut på tur Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Jeg skal. Kjekt med reklamen som er der for mye av den er jo relevant (Jeg er en reser på å sortere ut det jeg trenger og ikke trenger så det går greit) Og så liker jeg å lese blader så da blir det dem istedenfor "se og Hør " og andre ukeblader
Dragemor Skrevet 14. juni 2007 #9 Skrevet 14. juni 2007 Jupp... Vi har bestillt to års abonoment. Syns det var et greit tilbud de hadde på foreldre og barn messen. Er jo et godt tilbud de har i gravid-bladene også da. Har bare lest bladet en gang, og syns det virker som grei lesing ... for min del kan jeg like greit få det i posten som noe annet sånt blad. Syns det er godt ha noe lett leselig, som ikke er en bok, liggende så man kan lese mens man får tid til en kopp te eller kakao )
lite jentenurk Skrevet 14. juni 2007 #10 Skrevet 14. juni 2007 Nei, abbonerte når jeg fikk 1. mann men nå gidder jeg ikke. Synes det stod mye ellementært der .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå