Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Har antageligvis fått kink i ryggen. Er skikkelig vondt nede i korsryggen + går nedover utsiden av låra ( Au - au - au... Og om 1 time og 50 min fylles huset av 9 åringer... Bursdags-selskap. Klarer nesten ikke noe her nå, uten at det gjør vondt. Så kjedelig. Har jo lyst til å styre og ordne for store jenta mi som blir 9 år... *snufs*
2søtesmåog2imagen Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Har hørt at litt kos med mannen og litt bevegelse letter på trykket! Prøv det så kanskje det blir mindre vondt??
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2007 Måtte bare sjekke profilen din... Og der var det ingen... (mon tro om det er gubben som har logget seg på her ;o) Kos med mannen er lettere når han er hjemme, og ikke det er 3 unger rundt en. Og lurer på om det er pga mye bevegelse de siste dagene ryggen har tatt kvelden... ER alderen som tynger går jeg ut fra....
lenej :o) Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 vet du, hos meg hjelper det med et bad, å en 3-4 ibux, som nødhjelp. så peller du assen din til kiropraktor..
2søtesmåog2imagen Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Gubben?? Du vet hvem jeg er, venter nr 3 ,men det vet ikke du enda Bente! Kos deg med selskap i ettermiddag, vi snakkes vel på msn snart!
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. juni 2007 Hmm.... A???? Har møtt deg en gang, eller er jeg på jordet )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå