Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Arb kontrakten går ut i morgen og da er jeg fortsatt sykemeldt framover...hva skjer med lønn og slikt da? Får jeg samme lønna eller ingenting eler arb ledighetstrygd?? Hjelp!
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 etter det nav trygd sa til meg så fikk jeg sykepenger ut den tiden jeg hadde kontrakten. men hvis du har rett på svangerskapspenger kan du jo få sjekket med nav. for du kan ha mere rettigheter enn du er klar over. og nav er ikke det kontoret som opplyser fortest om det.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Er i ganske lik situasjon selv, min går ut i slutten av mnd. Jeg er sykemeldt 80% og lurte da på hva som skjer. Fikk beskjed at nav trygd betalte for de 80% også etter kontrakten gikk ut. For jeg kan ikke melde meg arbeidsledig når jeg ikke kunne jobbe så lite, måtte minst være 50% friskemeldt da.
På'n igjen:)!! Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Hei! Har vært i samme situasjon. Kontrakten min gikk ut en mnd før jeg gikk ut i svangerskappermisjon. Var 100% sykemeldt da kontrakten gikk ut, og siden jeg var sykemeldt fram til 1. dag av svangerskapspermisjon betalte NAV sykepenger til meg den mnd jeg ikke hadde arbkontrakt. Fikk samme lønn som når jeg var i jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå