Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Forslag til noe som kan hjelpe??! Skikkelig plagsomt... Er snart i uke 35
Betti spaghetti Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Jeg sverger til Gaviscon, det er helt gull!
Cathrine&Marthine Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Mye vann, ikke stresse, spise lite og ofte, ikke bøye deg for mye framover, ikke spise noe med masse syre i... Og Link hvis ikke noe annet hjelper... (kjøpes på apotek)
ziba Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Hei. Jeg har vært veldig mye plaget med halsbrann. Sov kanskje 2 timer om natten. hadde prøvd alt, da jeg endelig fikk foreslått på apoteket noen tabletter som heter Titralac. Veldig effektive og de kan svelges hele. Anbefales!!! Lykke til.
minimegogtrollet Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Love hearts som du får kjøpt i butikken til fem kroner:-) de med de små beskjedene på, de funker faktisk! ikke tull. jeg bruker dem om natta. De lindrer veldig godt, fortalte det til min jordmor og hun sa at det hadde hun hørt om før:-)
Cipra har 2 jenter Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Jeg synes soft-is hjelper godt da, vaniljeis gjør sikkert samme nytte. Har vært veldig plaget, leeeeeeeenge i dette svangerskapet. Bruker også Novaluzid, som du får kjøpt på apotek.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå