Gå til innhold

Tannbleking, noen som har gjrot det selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha hviiite tenner! Ser det er masse reklame om dagen, noen som har prøvd FastWhite?

http://www.fastwhite.no/vg

Er jeg dum hvis jeg prøver den, tror dere? Hmm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det hos en tannlege. Noen av de greiene som er på markedet er som å pusse tennene med solo. Og man vet ikke hvilke

Skrevet

Tannlegen min vil ikke gjøre det, mener det er unødvendig, samme svar fikk mamma. Mulig han bare gjør det på folk med bruke eller miswsfargede tenner. Så da gjør jeg det selv, med en kjip pakke fra H&M som sikkert egentlig ikke virker med mindre jeg har drukket rødvin. Fjerner i alle fall gårsdagens blåskjær på tennene. Tipper det vanligvis bare er tannkjøttet som blir rødere og at jeg dermed innbiller meg at tennene blir hvitere. Tror jeg må prøve noe bedre snart. Kan du ikke prøve da?

Skrevet

Æsj, det er det som er så kjedelig.. Man vet jo aldri om det fungerer. Jeg har lyst til å prøve, fungerer det så er det verdt pengene, fungerer det ikke så ... Ja, hehe. Prøv først a, Gutsbestebarn fått jente;):D

Skrevet

Kanskje, må bare ha litt bedre tid, og forsikre meg om at det ikke er en slik: -- man får i posten hver måned resten av livet deal.

Skrevet

Virka ikke som om det var det, men det er nok greit og lese nøye igjennom ja.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Har ikke prøvd Fast White. Men jeg har prøvd et annet sett, White Light

http://auksjon.qxl.no/TannPleieren

Denne fungerer helt fint, og i stedet for 60 minutter om dagen, holder det med 10 minutter. Billigere er den også :)

Slik jeg har skjønt det, inneholder den de samme stoffene som dem tannlegene bruker, bare noe mindre konsentrert (sliter ikke like mye på tennene)

Lykke til med et hvitere smil :)

(PS! hvis du er gravid, bør du høre med legen din først. Ingen grunn til å ta noen sjanser )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...