just_mee Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 og nå er baby planene lagt på hylla i et år ( greit ble opperert i mars i magen men var der i mai og da var prøvene bra og fikk beskjed om at det ikke gjorde noe om vi prøvde nå osv oxo kommer jeg til fast legen og da var ikke prøvene i nær lheten av det de skulle så er så utrolig skuffet og lei meg... virker som alt går i mot meg fortiden jaja da får jeg vel ta års pause:(
Idun<3tosmå<3 Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Uff, så kjipt da... Så rart at prøvene først skulle være Ok, for så å ikke være ok? Kan jeg spørre hva slags prøver og hva skalg operasjon?
just_mee Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2007 har tatt en GBP. alt fra mieraler, vitaminer, blod prosent
Idun<3tosmå<3 Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Så kjedelig, men iom at legen gav klarsigna for så å si d motsatte, kan det jo hende at dere slipper å vente et helt år kanskje?
rampejenta - ny spire Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 du skal vente med å bli gravid minst ett år etter en gbp.. uansett hva prøvene dine sier.. kroppen din gjennomgår en ekstrem hungersnød og da trenger den ikke å fore en ekstra i tillegg.. ver snill mot kroppen din no.. jeg var operert for 1 år og 9 mnd siden så jeg vet hva jeg snakker om..
just_mee Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. juni 2007 ja skal være det men var gravid da jeg ble opp..ingen som viste no...ikke engang jeg derfor er nok ønske litt sterkt ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå