Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Har ikke gjort en dritt idag, kun sittet på nett... Er så lei av dataen..!!!! Idag er jeg ganske lei av alt. Blakk også. Vet ikke hva jeg vil engang. Kanskje jeg skal løfte meg opp av soffan og gjøre husarbeid... Flere?
Nina-med passasjer Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 ish..jeg har heller ikke gjort noe i dag,har ikke orket.har så mye kynnere ,murringer og nedpress,og det stikker i magen..burde gjort klart de sisste tingene før lillemann kommer,menmen..... hvordan er formen din??
kleika Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 hej har osse 4 uker igjen og husarbeide hvad er det nejda orker bare ingenting.fødslen har startet 3 gange før med mig da så jeg har 2 cm åpning og fikk jo panikk så alt er klart til at han bare kan komme,sukk så sidder bare og kigger på den dumme data og venter
Evitamor Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Samme her, 4 uker igjen, stod opp kl.halv 8 med vesla, fulgte henne i barnehagen, la meg igjen. Sov til halv 2, dusjet og sittet her siden. Spist nøtter og sjokolade. Usj for noen dager!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Bra det er fler...;o) Jeg er bare giddaløs så det holder i dag... Formen er vel egentlig bra, men er så...slapp og trøtt... Sambo jobber sent og kommer ikke hjem før ikveld. Guttungen på 2 år er så flink til å leke selv, så han stuller på rommet sitt og koser seg nå. Har vært i bhg. Sukk,nei,lage middag,kanskje? Har lyst å legge meg under dyna og vente på fødselen,hehe.... 4 laaaaaange uker igjen....Håper alt er lettere i morgen )
Cathrine&Marthine Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Har oxo igjen 4 uker Er ikke lenge til nå Her går dagene for det meste i shopping, vasking av babytøy, datan og soling Livet er herlig )))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå