Nanna1976 Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Skal til å kjøpe ammebh og lurer i den forbindelse på om det er noen som er bedre enn andre? Bør helst ikke koste skjorta,men skal også være behagelige sef. Noen tips?
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Triumph sine er veldig behagelige. Men de er litt dyre. Koster rundt 300. De ser ikke spesielt lekre ut Amme-bh uten spiler tror jeg er best
Nanna1976 Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2007 Hehe, man føler seg kanskje uansett ikke så lekker med lekkende bryster etc. så spiller i grunnen ikke så stor rolle. Takk for tipset, skal se på dem:)
mor til snart 3:o) FØDEKLAR:) Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 på cubus har de gode ammebher uten spiler til 170 kr, de er veldig gode.
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Jeg har kjøpt noen rimelige på Kappahl som jeg er fornøyd med
beibiboom Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Jeg synes det er så teit at de ikke kan lage noen som er litt fine å se på også... ikke akkurat lekre noen av dem. Men på Lindex fant jeg en kjempesøt med blonder, fantes i rosa og svart. Det eneste problemet var at de bare hadde b-cup igjen, sikkert mange andre enn meg som synes denne var fin!! Men de hadde faktisk en type til i hvit og svart som var veldig enkel, fin og behagelig, men også den fantes bare i små str. for øyeblikket. (I Sandnes vel og merke!!)
Nanna1976 Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. juni 2007 Er i grunnen enig med deg, bor i Oslo så er kanskje noen flere Lindexer å titte i. Takk for tipset:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå