Gjest Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Hver 3.natt den siste tida har jeg fått skikkelig krampe i den ene leggen om natta.. Jeg kommer meg rimelig kjapt opp for å få strekt beinet sånn at det nesten går over. Men det plager meg frem til jeg sovner igjen og hele dagen etterpå. I går var leggmusklen min så stram at når jeg bevegde på stortåa så kunne jeg se blodårene i tåa:p Mannen min masserte meg på kvelden,og han sa muskelen var steinhard... Noen som har noen gode råd?? Er skikkelig ubehagelig å gå rundt med halvkrampe i beinet:p
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 har også vært mye plaga med kramper i leggene om natta, og det hjalp ikke noe særlig selv om mannen min masserte meg på kvelden. men en venninne rådet meg til å ta magnesium. og det hjalp... etter bare få netter forsvant det. nå tar jeg det bare noen ganger og da bare hvis jeg har gått mye og merker at det verker litt i bena om kvelden. du får kjøpt magnesium på apoteket, reseptfritt.
vimssa Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Det er ikke spesielt stilig, men støttestrømper hjelper meg veldig. Har noen knestrømper (kjøpt på apoteket) og med dem slipper jeg å ha kramper.
LoveInMyTummy Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Jeg har ikke hatt leggkramper etter at la 2 puter under beina om natta, slik at de ligger høyere enn resten av kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå