Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver 3.natt den siste tida har jeg fått skikkelig krampe i den ene leggen om natta.. Jeg kommer meg rimelig kjapt opp for å få strekt beinet sånn at det nesten går over. Men det plager meg frem til jeg sovner igjen og hele dagen etterpå. I går var leggmusklen min så stram at når jeg bevegde på stortåa så kunne jeg se blodårene i tåa:p Mannen min masserte meg på kvelden,og han sa muskelen var steinhard... Noen som har noen gode råd?? Er skikkelig ubehagelig å gå rundt med halvkrampe i beinet:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har også vært mye plaga med kramper i leggene om natta, og det hjalp ikke noe særlig selv om mannen min masserte meg på kvelden. men en venninne rådet meg til å ta magnesium. og det hjalp... etter bare få netter forsvant det. nå tar jeg det bare noen ganger og da bare hvis jeg har gått mye og merker at det verker litt i bena om kvelden. du får kjøpt magnesium på apoteket, reseptfritt.

Skrevet

Det er ikke spesielt stilig, men støttestrømper hjelper meg veldig. Har noen knestrømper (kjøpt på apoteket) og med dem slipper jeg å ha kramper.

Skrevet

Jeg har ikke hatt leggkramper etter at la 2 puter under beina om natta, slik at de ligger høyere enn resten av kroppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...