Gå til innhold

Herlighet så mye klaging på pappa'er rundt om!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han gjør ikke ditten og han gjør ikke datten, men ta seg en fest hvert jubelår - det skal han! Innetidene jeg gir han overholder han ikke alltid og han bruker nesten 2 timer i uken på fotballtrening!

Enten er det mange her inne som har skaffet seg ekstremt dårlig farsemner, eller så er det noen som har glemt at de ikke er mammaen hans! Blir nesten litt sjokkert over hva enkelte her inne forventer av mannen sin. Eller er de så totalt håpløse?

Tipper det er mange menn som er rimelig irritert over den evinnelige dinbaby sittingen også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, er du gææren! Men ser ut som flere her inne gjør det...

Skrevet

Da jeg og barnefar bodde sammen var han nesten ikke hjemme. Han tok det som en selvfølge at han kunne gå ut med venner eller dulle med bilen sin hver kveld. Mens det var en selvfølge at jeg skulle være hjemme alene hver eneste kveld. Om han var hjemme en kveld, fortjente han nærmest en premie for det og da hadde han lissom "gjort sin plikt" og det burde holde i to uker fremover... Slik jeg så det var det like mye hans ansvar som mitt å være hjemme med felles barn og jeg som var hjemme hele tiden kunne kanskje ha godt av en liten tur ut en gang iblant.. Så på den måten kan jeg forstå om noen sutrer over at mannen er mye ute og slikt. Men om det er sånn "mamma-holdning" så syns jeg det er helt på tryne.

Skrevet

Er det noe rart, synes du? Det er vel de samme folkene som liker å "ofre" seg for mann og barn, og blir sur hvis gubben ikke gjør det samme.

Skrevet

Jeg sitter her fordi jeg ikke gidder 24. han kommer sjelden hjem før 2000. osv..........

Han er flink med gutten vår, med jobben sin ( gir penger i kassa), men jeg jobber også og tar meg av resten........husker ikke sist han badet gutten vår feks.

Han kjører i barnehagen 2-3 ganger i uka da. Heldigvis!

Skrevet

Med resten mener jeg gressklipping og vedlikehold av bil også..........

Skrevet

Akkurat i denne setningen krediterer du jo mannen for ikke å ta 100 % ansvar hjemme - mennene som ikke vil "ofre" seg. Du håner kvinner som ønsker å ta vare på hjem og barn, og støtter menn som heller vil gjøre andre ting. Du mener tydligvis at de små guttemennene ikke skal være hjemme med kone og barn, men kona er sur hvis hun krever han der på samme måte som hun skal være der. Eller skal bare begge gi faen? Det blir fine barn vil jeg anta.

Skrevet

Burde vel kanskje tenkt seg om to ganger før de fikk barn med disse mannfolkene. Tror ikke de ble late slasker i det sekundet de ble fedre;-p SURPRIIIIIIIIIIIIIISE;-p

Skrevet

sikkert ikke , men det blir mye tydeligere når man får barn.......litt mer ansvar osv.........

Skrevet

Det er jeg ikke enig med deg i, nickoline. Man får en viss pekepinn på om de er huslig anlagt før man får barn også;-p

Skrevet

Er mange som finner seg folk de ikke passer sammen med ja.

Skrevet

Tror faktisk noe av problemet er at vi damer heller ikke gir mannfolkene noe særlig sjans. Har i allefall lært at når jeg ber han om å gjøre noe, så må han få gjøre det når det passer han og ikke pronto (som jeg gjerne ville ha gjort det selv). Ting tåler å ligge litt, dt gjelder både rot og klær. Forbann deg på at du ikke skal ta det selv og så blir det faktisk gjort. De er ikke så håpløse:=)

Skrevet

Skjønner ikke hvordan min mann kan irritere seg over at jeg sitter på DIB, han er aldri hjemme og vet derfor ikke noe om det.

Han vet ikke om ungene har bursdag, vært hos legen, mistet en tann el., uten at jeg ringer og forteller det, før jeg legger meg....

Jeg kommer ikke ut, utenom jobb (når jeg har fraktet og skal hente dem på SFO/i barnehage) eller de evt. er med meg.

Ett sted må jeg få være ærlig, få ut frusrasjon og få kontakt med andre mer eller mindre voksne.

Bare så det er sagt, jeg er et oppegående, høyt utdannet menneske i 100% stilling. Men jeg er en gift alenemor!!!

Nå skal jeg legge meg, siden jeg sikkert må opp 5 ganger til ungen med lungebettenelse, og stå opp kl. 06.00 med hun i midten. Aner ikke når mannen kommmer hjem, og jeg driter faktisk i det, etter 10 år!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...