Cala75 Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Syns det er så vanskelig å finne igjen sine egne innlegg her inne (i forhold til andre forum som har en "Egne tråd" link). Har dere noe triks? Hvordan gjør dere det? Det er jo håpløst å bla side opp og side ned for å finne igjen f.eks. et spørsmål man la inn for noen dager siden.
Cala75 Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 14. juni 2007 Dytter oppover. Ingen som sliter med det samme eller har noen tips?
Cala75 Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2007 Javel....da får det bare være. Gidder ikke å betale for noe sånt. Vet at det følger mye anna med medlemskapet, men jeg var med første året og benyttet meg aldri av deg jeg betalte for.
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Du må være medlem av gullsmokken for å se dine innlegg.. Hvis ikke må du bare smøre deg med tålmodighet å lete gitt
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 jeg irriterer meg også over dette. Men prøv søkefunksjonen. Dårlig den også, men kan hjelpe. Gå inn på "debatter" på menyen på venstre side og søk på ord i innlegget. Søker i alle debattene, men kan hjelpe hvis det er et spesielt ord i innlegget ditt!
*Mi tesorito* Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Signerer den! hadde hjulpet mye med en sånn funksjon, men gidder ikke betale for no sånt...
dritgrei hei hei! Skrevet 14. juni 2007 #8 Skrevet 14. juni 2007 hvis du skriver ditt eget nick i søkeruten, og leter i "forum" så kommer de opp, + alle de innleggene hvor du er nevnt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå