Gå til innhold

Skal man NEKTE HIV smittede å FLY?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Refererer litt til vannkopptråden hvor noen hiver seg over og under av at barn flyr offentlig med vannkopper. Aids/HIV kan de sette helsen vår i fare ved å fly?

Og ikke no "bla bla" skitt, for som mange refererer i den andre tråden om smitte, kan denne sykdommen også smitte og jeg kan LOVE dere at tallet der er høyere i dødsårsak enn vannkopper.

Bare lurer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HIV smittes vel ikke via dråpesmitte..? Håper ikke det ihvertfall!! hihi..

Skrevet

dette kan ikke sammenlignes da det er forskjellige smitteoverføringsmåter..dråpesmitte og kontaktsmitte vs blodsmitte..

Skrevet

Ja, hvis de har vært så dumme at de har latt seg smitte, så får de værsågod ta toget eller bussen.

Bare tulla ;-)

Skrevet

HAHAHA, du overgår deg selv her!!

Kjære lille Angelica, du må passe deg for offentlige toaletter. Setter du deg på doen kan du bli hivsmittet. Og ja, du kan bli gravid av å svelge...

Skrevet

He he tror du er feilinformert å trenger å lese innlegget en gang til.

Mener å huske at tilogmed hiv smittede kan skade seg, skrubbsår ol....?

Selfølgelig overgår jeg meg selv ved å sette ting på spissen slik som mange andre gjør med svarene=)

Skrevet

Sitter mye heller i samme fly som 256 HIV smittende,enn 1 person med en aktiv barnesykdom.

Helvetesild er ikke så artig å få heller. Og det kommer fra smitte av vannkopper, ETTER at man har hatt vannkopper.

Alle kan få det.

Skrevet

Har da ingen ting å si om du sitter ved siden av en hivsmittet med et skrubbsår.. Skal du bli smittet må du også ha et åpent sår, og så må dere gni disse sårene mot hverandre. Er dette noe du gjør ofte eller?

Seriøst, uvitenheten til voksne mennesker i et av verdens mest opplyste land er virkelig skremmende!

Skrevet

He he småhissig............................hihi

Det som er skremmende er noen som liksom må ha alt inn med teskje.

Skrevet

Jeg er av den personen som tar barnet mitt med til andre barn som har disse barnesykdommene slik at de er ferdig med dem. Hørt i en tidliggere tråd at det ikke er noe serlig å få det som voksen=)

Skrevet

hehe helt enig med northern og tipp. Ganske utrolig at det overhodet går an å være så uoppdatert i dagens samfunn, særlig når man sitter foran internett og kan finne ut praktisk talt hva som helst med noen få tastetrykk.

Skrevet

...og jeg, jeg har vaksinert lillesnuppen mot vannkopper =)

Han fikk det ikke da 9 åringen min var full av "kopper"!

Håper det varer livet ut.

Skrevet

Ja, det ser slik ut.. Spesielt liten i munnen du kanskje..?

Skrevet

Det tror jeg er lurt, er dritkjipt å ikke ha hatt det. Er redd for å få det nå, var spesielt engstelig for det under graviditetene. Blir visst ikke fullt så dårlig om man er liten.

Men hiv-greiene dine var ganske på trynet ;p

Skrevet

Igjen for å sette ting på spissen når det gjelder smitte.

Skrevet

Hvordan i all verden er dette å sette det på spissen? Den crazy-overdrevne diskusjonen om vannkopper er da en reell situasjon, med fullt mulige følger. Det du babler om her er jo bare tull..l

Høres virkelig dette fornuftig ut i hodet ditt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...