Gå til innhold

Hvor mange tester har dere tatt??


SkRuLLa,Synnis&SpiRa

Anbefalte innlegg

litt artig å se. jeg har brukt en clearblue, og den var tydelig positiv, men har så lyst til å ta den andre å, bare for å være sikker, hehe:) de er jo 95% sikre eller no i nærheten, så det er jo egentlig bare tull å ta en til:)

 

hvor mange har dere tatt da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, jeg tok to strips men de var litt vanskelige å tyde så kjøpte en cb didgital så det ikke skulle være noen tvil. men tok en til en uke etter bare for å prøve å se om jeg ble overbevist da, hihi. litt fjernt for meg enda dette;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... jeg har tatt to, en 5 dager før ikm og en i sta 3 dager før ikm og begge er positive... jipppppppi

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok 4 jeg da.. Den dagen. Jeg sendte en kollega først ut en gang etter en sånn topakning med clearblue.. Når begge de blei positive, sendte jeg den stakkars kollegaen min ut igjen,etter to til.. :P

De blei også positive. Så da var jeg hos legen to dager etter det,og tok enda en. Sånn de har der. Så da blei det vel 5 til sammen da. Tror jeg er gravid jeg.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt tre.. Den første var veldig svak. Så gikk jeg til gyn, og da var den også svak positiv. Ventet i litt over en uke og tok en til. Den var ganske sterk. Så det var deilig å få se at den ble sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå fikk jeg veldig lyst til å ta den siste jeg har... hehe, jeg tror jeg gjør det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok to jeg...den andre bare for å sjekke at det var tilfelle... vurderte en tredje men kløp meg i armen i stedet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He tatt to heimeteste, og ein hos doktoren. Alle tri va like tydelige, å æg æ øvelykkelig! håpe bare at gleden vare kjempelenge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... vet ikke hvor mange jeg har tatt. Begynte 4 dager før IKM fordi jeg egentlig skulle på røntgen og fordi jeg en dag plutselig bare knakk sammen i krampegråt fordi jeg var så sliten. Fikk en misstanke da, kan du si. Ble vel en test hver dag i 5 dager. Brukte strips fra billige-tester.no, men de var bare svake streker. Tok en QR og den var også svak, så til slutt måtte jeg få tak i CB Digital og da stod det tydelig GRAVID. Deretter hadde jeg noen småblødninger og fryktet SA, så jeg tok en til som var positiv. Har vel i alt blitt 8-9 tester, de fleste strips til 8,50, men det blir jo dyrt i lenden og er egentlig litt tullete av meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok en vanlig CB dagen etter IKM, den var en veldig tynn blå strek på, og jeg valgte å late som om den var negativ.. Turde ikke å håpe :) 2 dager etterpå tok jeg en CB digital, og der lyste gravid mot meg. Og godt var det, for det var den siste testen jeg hadde igjen :) Nå håper jeg at jeg slipper å kjøpe tester på maaaange år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tatt 9 tester,alle positive :-D

Begynte allerede 3 dager før IKM og tok den siste 3 dager over IKM.

Synes det var så uvirkelig at jeg klarte ikke å la være å teste:-)

Var jo ikke nødvendig å teste så mye men MÅTTE bare, var nesten besatt, He he

 

Klem fra meg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg tatt to også:) måtte bare. ble litt nervøs, skjedde ingenting, tissa nok ikke lenge nok på pinnen, men så tissa jeg litt til, så ble det et kryss med en gang, så er så gravid atte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare tatt en, digital clear blue. Hadde ikke trengt å ta den, for jeg visste at jeg var gravid, kjente det på bekkenet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...