Gå til innhold

mage skinnet sover???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm hvordan forklare detta da.... Skinne på magen har liksom blitt uten nerver samme som huden på albuen nesten. Kan liksom klype i det ganske hardt uten at det kjens. litt samme følese som nar beina har sovnet. flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det også sånn, lurer på om det kan ha noe med at jeg har fått ganske mange strekkmerker å gjøre...

Skrevet

Jeg også har det sånn, men jeg har ingen strekkmerker!

Skrevet

Dette har jeg opplevd i det siste også, men bare noen få ganger, og det er veldig forbigående.. rare greier :)

Har ingen strekkmerker ennå, kun et hvitt felt rundt navlen der den holder på å "vrenge seg"..

Skrevet

Jeg har et område nederst på magen, til venstre like overfor skambeinet som av og til blir helt numment. Pussige greier.

Ingen strekkmerker foreløbig.

Skrevet

Jepp, er konstant nummen i magen like over og rundt navelen.. skikkelig rar følelse

Skrevet

Jeg har også opplevd dette. Merkelig følelse som går fort over.

Skrevet

Bra det ikke bare er meg da:) begynte å bli bekymra hær. Men jeg har hatt det sammen hengenes i flere uker, håper det ikke er noe skummelt alikevel:) Takk for svar foresten.

Skrevet

Har hatt det sammenhengende lenge jeg også, hvertfall etter uke 32 da magen sank, er i uke 36 nå...

Skrevet

Det hadde jeg også på slutten da jeg var gravid!! Fikk det samtidig som jeg fikk dårlig blodsirkulajson i beina osv....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...