Gå til innhold

UL terminen er kanskje feil :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll hos JM idag, babyen har kommet seg veldig langt nede i bekkenet. JM mente at han holder på å feste seg, el er allerede festet, får vite 100% sikkert på neste kontroll om 2 uker...

Pratet med henne om min bekymring ang hele 3 (!) ukers forskjell på menstermin og UL termin. Det syns jeg var MYE, betyr at utfra UL terminen så testet jeg positivt 4-5 dager etter befruktning.

JM mente også at det virket ikke logisk, og sa at utfra babyens posisjon nå virket det som om jeg var et par uker mer på vei. Det stemmer bedre syns jeg..

Föles godt å bli tatt på alvor, fikk nemlig ny jordmor, den forrige var ikke noe bra, fikk dårlig respons fra henne..

Ellers var alle prövene fine, SF mål (32+3) var 31.

Hun skal fölge meg opp litt nöye fremover, men hun mente at jeg kunne godt forvente at den egentlige terminen er et par uker för..

Litt skummelt men litt godt også :) Vil gjerne möte han lille i magen :) men han kommer når han er klar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende da...

Når er de forskjellige terminene dine da?

På meg har mens termin stemt aller best begge gangene...

Skrevet

Menstermin 15/7 og UL termin 8/8.

Selv om jeg forventet å bli satt tilbake noen dager, max ei uke så var 3 uker mye... Håper mensterminen stemmer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...