Gå til innhold

Far over 50 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har blitt gravide der far er over 50?

Vi lurer så på en til, men siden far er over 50 år vet vi ikke helt om vi vil. Jeg er mye yngre en han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner flere som har eldre menn og som har blitt fedre sent i livet. Har dere lyst på flere, synes jeg dere skal sette i gang. Vi har ingen garantier for hvor lenge vi lever uansett, og om han føler seg frisk og rask, så hvorfor ikke!

Lykke til!

=)

Skrevet

Dere har da ingen tid å miste. Hva i all verden skulle det gjøre om far var 50, Nei sett i gang . Ønsker dere lykke til . Jeg er 45 og mannen er46 men vi ønsker oss en liten til kjempemasse og jobber iherdig med saken. Godt voksne foreldre har gjerne en annen ro og ikke det voldsomme jaget etter alt og ingenting. Jeg snakker litt av erfaring fikk mine første 4 da jeg var 19. Hadde 4 da jeg var 25. Møtte en ny mann etter å ha vært alene noen år og vi har i dag 2 skjønne små frøkener på 5 og 4 år, vi har dessverre mistet 4 ganger også men likevel ønsker vi oss flere føler at vi har overskudd til det også. Nei jeg støtter dere fullt ut sett i gang . Som hun over sier ingen har noen garanti for hvor lenge vi lever noen dør unge noen gamle, noen mister sine veldig tidlig og noen er så heldig at de kan dele rom med dem på sykehjemmet når de er passert 100. Lykke til klem fra viny

Skrevet

Kan bare støtte de andre som har svart her.

Det finnes ingen regler, det er ikke noe rett og galt når det gjelder disse tingene her. Det er dere som bestemmer hva som er riktig og bra for dere! Alder er uansett bare en liten ting i den store sammenhengen når det gjelder å bestemme seg for om "det passer" å få barn. Mener jeg i hvertfall...

Lykke til!

Skrevet

Hei!

Mannen min blir 52 i høst og jeg er 42 år. Vi har store barn fra før og ønsker oss veldig en attpåklatt.

Og tenåringene våre sier at vi IKKE er for gamle for dette. Koselig!

(jeg mistet i høst så vi håper alle det skal klaffe igjen)

Skrevet

Jeg er 41 snart og han er 56. V ihar tre barni lag, eldste er 16, minstemann er 4,5. Jeg synes jo at han er litt gammel, men vil ikke ha noen annen far til mine barn og jeg vil ha en til. Jeg er selv vokst opp med en gammel far og det eneste som kanskje er litt dumt er at man ikke får ha foreldrene sine så lenge som man ønsker. pappa har nå vært død i 10 år, på den annen side så vet man jo ikke noe om framtiden uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...