MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 jeg tror kanskje jeg er gravid. er ganske kvalm nesten hele tiden og idag var jeg skikkelig uggen i magen uten å være dårlig. også har jeg stikkinger i høyre siden. har testet positiv på eggløsningstest 6dager på rad nå men negativt på graviditetstest. hva tror dere? har jeg symptomer og er det en sjanse for at jeg er gravid?
Dronningen! Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 nei men kjære deg da jenta mi, det kan jo ikke vi vite.... Symptomer på graviditet kan være så utrolig mye og varierer fra person til person. Det beste er å ta en CB digitaltest eller måle hcg hos legen. Har du gått over tiden for menstruasjon er vel det en av de viktigste indisiene på at det kanskje kan være noe!
MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2007 det jeg lurte på var om dette kunne være symptomer. jeg vet null og niks om det her. derfor jeg spør. kan jo være at andre har opplevd det samme
Hjertefamilien Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Hvis testen er negativ er du jo mest sannsynlig ikke det. Siden du har testet med eggløsningstester tyder det jo på at du har litt peil på dette For tidlig å teste kanskje? Er mensen uteblitt?
MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2007 joa. men det gir meg jo fortsatt ikke svar på om det kan være symptomer. det jeg lurer på.
Hjertefamilien Skrevet 14. juni 2007 #8 Skrevet 14. juni 2007 Okei. Stikkninger? Nei, tror jeg ikke. Mest ved eggløsning mener jeg. Kvalme? Ja, gjerne fra uke 6 og utover
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 14. juni 2007 #9 Skrevet 14. juni 2007 Du har ikke bare eggløsning da? Positiv eggløsningstest og stikninger i siden høres veldig sånn ut. Jeg kjente det med stikninger i den ene siden når jeg hadde eggløsning, men ble ikke kvalm før ca uke 7-8.
Gulosten™ Skrevet 14. juni 2007 #10 Skrevet 14. juni 2007 Hvis du har testa positivt på eggløsningstester så er det vel eggløsning du har da...!! Neste skritt er vel å vente på mensen, og hvis den ikke kommer kan du teste deg igjen med Clear Blue.
MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 14. juni 2007 6dager på rad med positive eggløsningstester er vel ikke normalt vel?
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 14. juni 2007 #12 Skrevet 14. juni 2007 Jeg vet ikke, jeg. Du får bare vente eller gå til legen. Vi kan dessverre ikke fortelle deg at du er gravid, men en graviditetstest/legen kan du nok stole på. Vet du ikke når du skal ha mensen?
MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 14. juni 2007 vel nå spurte jeg kun om symptomer og om det var en mulighet for at jeg kunne være gravid. virker ikke som folk leser så nøye
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 14. juni 2007 #14 Skrevet 14. juni 2007 Jeg var "uggen" jeg... Sånn at jeg gikk og ventet på mensen hele tiden (den kom jo aldri da) Så ja jeg kjente stikninger...
Guttemamma til tusen :) Skrevet 14. juni 2007 #15 Skrevet 14. juni 2007 har nettopp lest mye om disse eggløsningstestene i forhold til graviditet..og jeg har fått en forståelse av at eggløsningstestene også kan brukes som graviditetstest (ikke like sikkert da men) tar du eggløsningstest når du er gravis så vil den vise positivt svar! Var nettopp et innlegg om ei som hadde 4 positive eggløsningstester, og flere her inne svarte at hun mest sansynligvis nettopp var blitt gravid.. eggløsningstestene er veldig sensitive på det "gravidhormonet" (husker ikke hva det heter) mens med graviditetstest må du opp på ganske høye verdier for å få utslag..dette gjør at graviditetstestene er såpass sikkre som de er! bruker du eggløsningstest som graviditetstest så risikerer du jo at det er eggløsningen som slår positivt ut istedefor graviditet.. for meg så virker det som om du er gravid ja:o)
MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #16 Skrevet 14. juni 2007 ja jeg har skrevet inn på skravle og bli gravid om at jeg har hatt så mange dager med positiv. og igår var dag 6. syns bare det er så rart. aldri vært sånn her før ved eggløsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå