liten_passasjer Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Noen andre enn meg som har problemer med å finne gode bh'er? Jeg har gått opp noen størrelser for å si det sånn, og nå som magen er blitt stor får jeg gnagsår under puppene. Er i uke 33. Kan jo ikke gå med vonde BHer hele sommeren. Noen som har gode løsninger? Vil helst ha BH med spiler (er fornøyd med å ha fått c-cup, og vil gjerne vise det hehe). Kjøpte en ny Bh på Lindex i går, men den gnager. Dette er svangerskapsproblemer jeg ikke hadde forutsett;-)
Gjest Ut på tur Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Er du helt sikker på du har riktig størrelse? Hvor gnager den ?
juli-mamma Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Det kan rett og slett være spilene som gnager. Jeg måtte bare kutte det ut og bruke de uten. Kjøpte nye amme-bh'er uten spiler på Cubus i går, og de gnager ikke. Kanskje du burde prøve uten spiler og se om det blir noen forskjell? Eller så bør du kanskje gå opp en str i cm rundt brystet?
Pottemor og lillemann Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Noen av BH-ene på Lindex gnager mye under spilene, men ikke alle. Kjøpte to stk der som var veldig fine men helt umulige å bruke. De hadde en blondekant under spilene som gnagde seg inn i mageskinnet, måtte derfor sprette av denne kanten. Jeg ville ikke gitt opp, prøv en annen type, ikke alle er like. Er enig med at det er finest med spiler.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Jeg bruker kun spiler når jeg "må" nå. Begynner å bli trangt mellom mage og pupp så det gnager fælt. Oppdaget en helt ny verden uten spiler:) Jeg er vanligvis en D-cup og er nå oppe i DD-E, og syns det er vanskelig å finne noen med spiler som er ok uten å koste skjorta så jeg holder meg til spileløse. Syns puppene var store nok som de var...er jo snart ikke no annet Bra magen strutter så den veier opp litt! Blir nok verre etter fødsel. Jaja overlever vel det også. Sambo er hvertfall fornøyd. Ellers blir det vel endel bikini i sommer:)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Annonym 14:09 Mitt beste tips er å prøve Triumph BH eller å prøve BHer på Cubus og Lindex som har enda billigere BH er i store størrelser. (de har begge Triumph) Jeg har større byste enn deg og bruker nesten bare T for det sitter godt
Solskinnsjenta Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Kan hende du må, som noen over har kommentert, gå opp i størrelse rundt bysten. Altså hvis du har brukt 75 må du kanskje opp i 80. Jeg har gått fra 75 C til 80 DD/E. Har ingen problemer med gnagsår etter at jeg byttet omkrets. Er også veldig fornøyd med Triumph sine BH-er. De sitter godt og gir god støtte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå