Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter! :)

Jeg fikk mensen i dag, så neste gang skal jeg bruke alle disse kjerringrådene og full pakke! Nå skal det bli! Nå blir det hostesaft, iskerm, slutt på koffein, EL-tester og alle andre gode/dårlige råd jeg kommer over! :)

Tips mottas gjerne! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:)

Jeg ble akkurat ferdig med mensen igår og har IKM ca. 6 juli. Med en dag fra eller til. Er inne i 1pp nå etter MA. Blir spennende å se om det klaffer denne perioden:) Er ny her inne, og har en gutt på 4 1/2 fra før.

Jeg har akkurat begynt med temping. Og fått el testene mine og gravid testene mine i posten. Samt sjekking av sekret og tappen. Skal virkelig få det til.

Jeg har akkurat begynt å skjønne litt av den tappen min nå. Tror min sitter litt høyt jeg. Kan ikke se den når jeg sitter på huk og sjekker med speilet. Når jeg har eggeløsning når jeg den ikke i det hele tatt;)

Lykke til alle sammen! Spennende å se om noen av oss blir gravide denne perioden!

Skrevet

Velkommen hit da! :)

Ja, alltid spennende å se hvem som forsvinner fra gang til gang.. :)

Må bestille meg noen flere tester jeg også.. Hva gjør du når du kjenner på den tapppen da...??? Vet knapt nok hvor den er jeg! :)

Skrevet

Takk takk:)

Er spennende å se ja. Selv så skal jeg prøve å holde meg med å teste 2 dager før IKM. Men det spørs vel om jeg klarer.. he he.. Er testoman, og får nesten teste abstinenser dagen etter dpo;) Skulle virkelig ønske de fant opp en test man kunne sjekke dagen etter man har fått eggeløsning jeg. Ventetiden mellom eggeløsning og IKM virker så fryktelig lenge. he..he

Jeg har en link som forklarer deg litt om tappe tafsing og mange andre tips man kan finne ut på kroppen sin om når man er mest fruktbar og hvordan en skal få det til.

http://www.pernille.info/

Den var veldig nyttig for meg:D

Skrevet

hei jenter. :o)

Jeg henger meg på denne tråden. Har IKM 3.juli, så her er det snart prøving. ;o) Er i vår 3.pp nå.. Håper det klaffer fort!

Hva gjør dere nå om dagen da? Her er det jobbings, tv-titting og resten av tia går til å finne på noe fornuftig å gjøre. :P

Har veldig lyst til å male her hjemme, men har malt på jobben i ei uke nå, så er lei av den slags. :/

Skrevet

Hei! :)

Siden jeg fikk mensen i dag, blir det drikking i morgen! :) Skal feire 30-års-dagen min! :) Så må jeg både pakke til ferie, og ordne til festen nå i kveld! Samboeren min og jeg har ettårsdag i dag, men ser ikke ut til at det blir markert nei!

Vi drar på ferie til Danmark på søndag og blir ei uke! :) Det skal bli gøyt! :)

Skrevet

jeg forventer mensen i begynnelsen av uke 27... håper virkelig ikke at den kjem men, dette er min første periode... har ikke hatt den normale mensen etter pille slutt enda så jeg kan vel kanskje ikke regnes som jeg er i min første pp?må jeg kanskje vente til jeg får mensen en gang?

håper ingen av oss er her i uke 28:P

Skrevet

hei hei! Jeg er ikke ferdig med mensen ennu..begynte så vidt å blø litt forrige fredag da jeg tok ut spiral...har ikm 8-9 juli....håper så inderlig den sitter på første forsøk, sist satt spira i 15 pp, håper ikke jeg må vente så lenge ihvertfall. >Lykke til jenter!!Håper vi kan gå over til 1 tri sammen! =)

Skrevet

Ja, håper du ikke trenger å vente så lenge denne gangen.. :)

Er i Danmark på ferie jeg nå, men må innom her å myse litt! :) Snart EL nå.. :)

Skrevet

Hei. Har også IKM uke 27, tror 3.juli. Jeg er ny her og i min 2pp, håper jeg kan være med.

Skrevet

Ja, seff.. :) Jo flere, jo bedre..:)

Noen som EL-tester da? Jeg hadde positiv EL test i dag, tror jeg. Skal ta en til i kveld å se..

Skrevet

Hei=)

Jeg har IKM 2. eller 3. juli. Jeg fikk positive EL tester på onsdag og torsdag og tempen steg på fredag, så da hadde jeg vel EL på torsdag. Lutealfasen min er bare på 10 dager.. Skal til gyn og ta innvendig UL på onsdag, håper alt ser bra ut:)

Så spennende at du fikk positiv EL-test i dag da Elisabeth'77, håper det klaffer=) Hva slags EL-tester bruker du? Jeg bruker billige-tester sine strimler...

Skrevet

Ja, jeg bruker også billigtester sine.. Men jeg har ikke fått en helt positiv test ennå jeg da... Den jeg tok i dag var på morgenurin, men teststripen ble ikke helt klar heller nå... Menjeg tror jeg skal ha EL i morgen..

Jeg har kort syklus da, på 25-26 dager.

Vi har prøvd ca like lenge vi, dreamer. Men samboeren min er borte annen hver mnd på jobb, så er ikke hver pp som "teller" hos oss da.. :)

Hva er egentlig UL? Jeg skal til gynokolog den 3.

Skrevet

Jeg kaster meg på denne tråden jeg! Har forhåpentligvis IKM 2.juli... Så setter i gang å teste da tenker jeg! Blir så spennende å se åssen det går for oss!!!

Skrevet

Så dumt at han er borte annenhver mnd. Håper det klaffer for dere denne pp:) UL er ultralyd. Jeg skal dit fordi jeg blør så kort og lite når jeg har tanta og fordi jeg har så kort tid mellom EL og IKM. Håper alt ser bra ut når du skal til gyn. Kanskje du har testet postitivt da:)

Jeg har syklus på 27 dager så vi har omtrent likt. Du burde teste med EL-tester på ettermiddagen fordi LH-hormonet produseres om morningen. Derfor kan den bli neg på morningen, men pos på ettermiddagen. Den kan også bli faskt positiv fordi at urinen er så konsentrert om morningen. Skal ikke være lett;-P Det er ikke alltid at begge strekene blir like sterke når jeg tester, men tolker de som positive hvis de er nesten like sterke:)

Skrevet

Ja, han er borte i 28 dager, så denne gangen han var hjemme fikk vi med to pper fordi syklusen er så kort.. :) Han drar på tirsdag, og jeg har EL i morgen.. :) Men neste pp blir han borte da... :(

Men hva ser de på den UL? Kan de stille noen diagnoser på bakgrunn av den..?

Får teste meg igjen nå da, så får jeg håpe det blir positivt.

Gøyt at vi er så mange her da! :) Skal bli spennende å se hvem det klaffer for denne gangen! :) Lykke til alle sammen! :))

Skrevet

Jeg er faktisk litt usikker på det. De ser ihvertfall om eggstokkene ser fine ut. Tror de kan se cyster og om man har pco/pcos, men er ikke sikker. Kan jo fortelle hva hun så etter at jeg har vært der:)

Håper EL-testen ble positiv! Så dumt at han er borte neste pp, får håpe at spira sitter nå da:)

Gøy at vi er mange her ja. Håper det klaffer for mange. Ønsker alle lykke til jeg og!!:)

Skrevet

Ja, jeg vil også til UL da.. Hadde en cyste på ene eggstokken før. Er det gyn som evt bestiller time da eller..? Må fortelle hva de gjorde og hva de så, ja! :) Håper det går bra i hvert fall!

Nå tok jeg en ny EL-test, og der kom det opp to like tydlige streker umiddelbart! Nå har jeg ikke noen tester igjen, men trenger ikke det heller.. Får jeg ikke mensen til IKM får jeg kjøpe meg en test mandagen etter... I kveld blir det hekking! :)

Skrevet

Tusen takk:) Skal fortelle hva de gjorde og hva de så ja. Jeg fikk henvisning fra legen, men du kan også få det hvis du bestiller det privat, men det er veldig dyrt. Siden du har hatt en cyste før blir du sikkert henvist. Du kan jo spørre om de kan ta innvendig UL på deg når du skal til gyn, eller om de kan henvise deg til noen som tar det:)

Så bra at du fikk to like tydelige streker! Da må dere hekke i dag ja, og kanskje i morgen og;) Lykke til, håper det klaffer for dere!:))

Skrevet

Hei alle!

Jeg tenkte å melde meg på her! Er i 1pp og har IKM 7.juli (førstemann sin bursdag!) Jeg håper så mye å kunne si til mannen min at vi skal ha en til, på akkurat denne dagen!

Det siste 4 måneder jeg har vært mye hos homeopat for å ordne opp i min EL syklus og menser (fikk de altfor ofte) og nå er kroppen min velfungerende igjen. Så nå er jeg så spent å se om det har blitt noe spire!

Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Så bra da, honeypie! :) Hadde mye tull med syklusen min før jeg også -kjedlige greier det! :)

Mange som er på første pp denne uka da! :) Håper vi får mange positive tester! :)

Sist jeg hadde IKM hadde vi både ettårsdag, og jeg ble 30! Men fikk kun tanta i bursdagsgave ja! :) Denne gangen er det ikke noe spesielt, så da blir det vel? :)

Skrevet

Hei jenter.

Har IKM 3. juli. Skal på utdrikkingslag i dag, så jeg måtte bare teste meg i stad. Den var POSITIV. Håper dere kommer etter =) Lykke til!

Skrevet

Så flott! Gratulerer! Skriv deg på resultatlista..:)

Skrevet

Det har du visst allerede gjort...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...