Reveenka Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 kjøper de kule chiffontoppene sine hen? Jeg vil nemlig også ha sånne!
dritgrei hei hei! Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 hun kjøper dem sikkert på den hemmelige chiffonbutikkene.... ;-)
Reveenka Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2007 Aaahhhh - den hemmelige chiffombutikken - at jeg ikke tenkte på det med det samme !
dritgrei hei hei! Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 greit å bruke hodet i ny og ne.... ;-)
Karomamma Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 He he, jeg finner jo ikke den hemmelige chiffonbutikken, det er nettopp det som er problemet!! Jeg vet akkurat hva slags topper jeg ønsker meg, men kan ikke finne noen. Og så er det at jeg har gått opp 2 størrelser på to år (jeg var faktisk slankere da jeg var 6 mnd gravid...). Nok om det... Jeg shoppet forresten litt i Madrid, så jeg er ikke helt uten topper nå altså. Skal si ifra ASAP hvis jeg finner den hemmelige chiffonbutikken. Lover!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå