Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Snille mamman min.Hun bor 50 mil unna meg og nå har hun sendt meg en liten oppmuntring i posten.Spennt på hva det er.Får ikke hentet den før sambo kommer hjem fra jobb halv 4. Hun er faktisk den eneste som ikke maser på meg nå om dagen om ikke lillegutt skal komme snart.Prater med henne hverdag og hun nevner det ikke med et ord.Gode mamman min:¤
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Sååå kos da =) Grunnen til at hu ikke spør,er at hu er mamman din (dere har sikkert tette bånd) og stoler på hverandre... Mens andre f.eks svigermor (hvis hu maser) ikke er så tett på deg,og kanskje må spørre,,, Husk at de som spør bare er spente sammen m deg... Lykke til med fødsel,håper den starter snart!!!
VinterSol+2 Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 mammaer skjønner ofte at det nytter ikke å mase likevel:) søte mammaen din da. Nå kan du gå og glede deg til du får pakken din:) sånne ting gjør dagen litt gladere, ikke sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå