melkis Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Hei Er det noen som har fått utført mageplastikk? Hvor og er dere fornøyd? Fått dekka operasjon eller batalt s¨selv? Noen som har brystløft uten innlegg samtidig?
Gjest -baremeg- Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Hvorfor er du ikke fornøyd med hvordan du ser ut? Vi har alle våre skavanker...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Hahahah bare meg.. er du klar over hvor mange plager man får av ett heng på magen eller? Eksem, sår osv under henget om det er ille.... Har ingen erfaring desverre.. men vet det er en side som heter noe med bukplastikk.no eller noe sånt. Sjekk der..
melkis Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2007 Skvanker e4r greit nok det men det er plagene som følger med som ikke er så greit. La på meg 30 kilo t første svangerskap og harfått strekkmerker fra knærne opp til brystet, huden henger, er ikke overvetig ellers..... ja var det noe mer. Det er ikk for å bli perfekt jeg øsker det, men å føle seg vel i egen kropp....
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Ikke jeg men venninna mi har gjort det. Hun fikk det dekket grunnet hastesnitt med to barn. Hadde brystløft 6 uker etter mageplastikken. Tok 1,9kg og 1,6kg av brystene og har nå en c-cup. De tok også bort 2 kg hud fra magen. Nå er hun en hun var og som hun trives med selv. Dette gjorde hun på Drammen private sykehus.
Monajenten Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Jeg skal operere i august, har fått det dekket. Skal operere på Colosseumklinikken i Oslo. Kan ikke svare deg enda på om jeg er fornøyd, men håper det:)
Nit@™ Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Jeg har tatt mageplastikk og er veldig fornøyd. Hvis du vil se kan du gå inn på www.operasjonenmin.piczo.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå