Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann føler veldig med deg men er helt sikker på at denne gangen så går det bra.Har kjent på akkurat samme følelse og er fremdeles optimist. Vet ikke om du har prøvd berberis såkalt babyklister, jeg har akkurat bestilt fra netspiren.dk. H.ar nemlig lest inne på nettet at en av grunnene til at enkelte av oss mister gang på gang er et fall i progesteronet ca. i uke 7-9 dette fordi morkaka da tar over den funksjonen som det gule legemet ( tror det var det) hittil har hatt. Jeg har bedt gyn om progesteron støtte i neste svangerskap, får svar i morra om jeg får det. Jeg skal ihvertfall ta det som er å ta for at neste spire både skal sitte og være i full vigør i 9 mnd. I tillegg til ørogførti vitaminer og heksebrygg så går både jeg og mannen til homeopat og får litt av vært homeopatmedisin for at spiren skal sitte. Ellers så ønsker jeg deg all mulig lykke til på mandag håper at du kommer med en tilbakemelding. Klem fra viny

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for gode råd og oppmuntring. Eg skal høyra med gynokologen på mandag om eg kan få noko som kan hjelpe meg med å holde spiren på plass. Det må jo berre gå bra denne gongen, orker ikkje ein ny nedtur. Håper at du og kjem til å lykkes snart, du er ærlig fortjent det du og, som og mange andre her inne er...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...