Gjest Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Hvordan skriver jeg det? Sjefen sa jeh måtte komme tilbake i morgen med noen papirer.. Hvilke papirer da? Vitnemål fra vgs og cv? Jeg fikk jobben foresten ) =D
Arb.ledig husmor Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Dersom du allerede har fått jobben, tror eg at eg kun hadde tatt med meg vitnemål og beviser du har fra kurs o.l. Men om du vil likevel skrive en CV, begynner du med å skrive: 1. Curriculum Vitae 2. Personlia eks. Kari Nordmann, adresse, tlf.nr, e-post adresse, alder(gjerne f.dato i parantes), og sivilstand 3. Nøkkelord om deg selv: At du e samboer m 3 barn, el.l. Hos meg står dette: Har samboer, og vi fikk en datter høsten 2006. Bestått fagprøve våren 2000. Lite fravær og sosialt interessert. (det kommer jo an på hvilken jobb du har fått/går til) 4. Utdanning: Den nyeste øverst.. 5. Praksis: Den nyeste øverst 6. evt. Kurs om du har det 7. Interesser, fritidsaktiviteter, ferdigheter.. Håper du forstod noe av dette... Og i tilfeller du har vedlegg, skriver du vedlegg 1, vedlegg 2 osv bak hver skole/arb.plass du har... Gratulerer med jobben, forresten!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå