Gå til innhold

nedpress i underlivet og magen har som en kanonball

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er førstegangs, så dette har ikke vi vært borti før.

ved aktivitet får jeg sikkert de berømte kynnenen med at magen blir hard som en kanonball.

Men de to siste dagene har jeg opplevet sikkelig nedpress i tillegg når dette står på. Det gjør faktisk så ondt at står jeg, klarer jeg ikke å sette meg ned. Sitter jeg klarer jeg ikke å reise meg.

Er jeg helt i ro gir det seg innen 5-10 min.

Noen som har vært borti noe liknene?

Skal til jordmor i morgen tidlig.

Er 31+6 i dag.

Takker for alle svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo mulig at hodet har festet seg.....da blir nedpresset større, og det gjør vondt når babyen beveger på hodet. Og kynnerne kommer til og komme og gå til du føder :o) Det går nok greitt, men nevn det for jordmor i morgen, så har hun sikkert et svar.

Skrevet

Hei!

jeg hadde det ikke med første, men har det nå med nr. 2. Jeg fikk vite at det er ungen som presser seg nedover, Da er den på vei til å feste seg og da trykker hodet på mye nerver osv. Og det gjør kjempe vondt! Føles som om noen holder på å stikke deg med en pinne der nede...:)

kan være at det er det samme du har...?

Skrevet

ja det føles litt slik, ungen har hele tiden lagt i sete og tverrleie. Men jeg kan ikke kjenne hode lenger når man kjenner forsiktig på magen og sparkene kommer litt andreledes enn tidligere. Så det beste hadde vært om hun hadde snudd seg og blir den veien til hun skal ut.

I så fall er det bare å rope hurra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...