FrøkenSprøken Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 La inn ett innlegg her før helgen om at jeg var redd vi kom til å bli smittet av omgangssyke, slik at ferien gikk til h******, og hva skjedde?!?! Fredag kveld kom vi til Oslo, og lørdag morgen startet lillegutt å kaste opp. De vi bodde hos rømte huset for ikek å bli smitta, så der satt vi da, i et fremmed hus, i en fremmed by, jeg var syk, ungen var syk og skikkelig mammadalt. Ja, det er helt oppriktig det aller verste jeg har vært med på! Endte opp med at vi kjøpte nye flybilletter, og dro hjem til kjente omgivelser og en pappa med fri fra jobben. Jeg holdt på å besvime for hvert skritt jeg tok, så det var en slitsom hjemreise, med mange tårer. Det ble en dyr helg, men det var sååå verdt det å komme hjem igjen! Mini kastet opp sist i går, og har fortsatt diarè. Jeg er framdeles kvalm og uggen. Utrolig nok har pappaen berget enn så lenge. Det blir nok en stund til jeg så mye som tenker tanken på å reise alene på ferie med lillegutt:(
Gemini77 Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Å så kjedelig!! Høres ut som en ferie fra helvete ja. Vet hvordan jeg selv er når jeg har omgangssyken så da hadde ikke jeg orket å passe barn. Du kan jo høre om forsikringsselskapet ditt dekker noe av utgiftene du har hatt da på reiseforsikringen.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Uff, snakk om å være MAKS uheldig da Stakkars begge to! Kan tenke meg det var godt å komme hjem, ja!!
elux Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 forsikrinselskapet dekker hjemreise pga sykdom, pass på at du får dpkumentasjon fra lege.
Bubba75 Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Hørtes ut som vår forrige sydentur. Alle tre hadde omgangssyke på rundgang, og vesla og pappan fikk influensa oppå der igjen. Kanskje man kan klare å le av det en eller annen gang...
Katja Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Dekker flyselskap eller reiseforsikring sånt? Hvorfor det? Man trenger jo ikke reise hjem selv om man har omgangssyka, ikke er det jo en listruende tilstand heller.. Men all min sympati til dere, høres ut som en ille ferietur. God bedring!
FrøkenSprøken Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2007 Le? Vel, om noen år kanskje? Pengene er det ikke så farlig med. Regner ikke med at vi har krav på noe, siden det som sagt ikke var "nødvendig" å reise hjem igjen. Var bare jeg som kjente at jeg ikke fiksa noe annet. Ville bare hjem, hjem, hjem:( Synd at ferien ble slik, men jeg prøver å være posotiv; vi kom oss i det minste hjem:) i verste fall kunne vi ha vært alene i Oslo enda, og det hadde vært enda værre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå