Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Jeg har plutselig litt brun utfold. Er i uke 33, og har ikke hatt dette tidligere i svangerskapet. Kjenner liv i magen. Betyr det at jeg ikke trenger bekymre meg, eller bør jeg ringe jordmor?
VinterSol+2 Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 antagelig er det ingenting å bekymre seg for. I følge min jordmor skjer det mye i kroppen rundt uke 33, og brun utflod er jo ikke det samme som en frisk blødning! Har du falt, trent, hatt sex eller stresset mye noen av dagene før dette skjedde? Så lenge du kjenner liv, er det liv, så det går nok helt fint, mest sannsynlig noen slitne slimhinner eller noe. Men du kan godt ta en telefon til jordmor som kjenner deg og svangerskapet ditt, så kan denne ta en vurdering på om du trenger noen videre undersøkelser:)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 trur jeg ville ringt å hørt! Sikkert ikke farlig - men best å sjekke, så vet du.
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Hvis du har hoppet i halmen det siste døgnet, kan blodet stamme fra den koselig sengeleken. det fikk jeg bedskjed om hos jordmor. Er du urloig kan du ta kontakt med jordmor, de kan ofte berolige oss over telefon.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Lite hopping i halmen her gitt:-( Verken jeg eller mannen har overskudd til sex om dagen. Men jeg har vørt litt stressa da. Men ble beroliget av svar, takk. Og skal ringe jordmor, like greit det sikkert. Men er så redd for å mase. Og det skal man vel egentlig ikke være. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå