Mamsen og lillegutt Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Jeg er fra Bergen,og har termin 15.august. Ser du har 13.august. Hvordan er formen din? Jeg er sykemeldt med bekkenløsning, ellers har jeg det topp... Kanskje vi sees på klinikken....
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Hei! Da er vi i samme gate. Har nettopp kommet hjem i fra fysio etter behandling. Sliter med bekkenløsning jeg også, men jeg er av den typen som blir verre hvis jeg sitter/ligger mye i ro i løpet av dagen. Har hund som setter pris på de korte turene, der matmor vagler seg av gårde. Har slitt med kvalme gjennom neste hele svangerskapet, men nå er det bra. Spise når jeg står opp om morgene, med en gang så blir dagen så mye bedre. Jeg er førstegangs, du da?
Mamsen og lillegutt Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2007 Jeg er også førstegangs. Det jeg er litt bekymret over,er at jeg skal glemme å kjøpe inn noe til babyen. "tenk hvis den blir kjempestor,da er klærne for små". "Tenk hvis den blir født for tidlig,da er ikke alt kommet i hus" "hvor varmt blir det,og hva klær trenger h*n da?" Vet du om det blir gutt eller jente? Vi ville ikke vite det.
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Hei! Fikk vite at det ble en jente, jeg hadde veldig lyst og sambo ville det litt. etter vi var på ul smilte han som en sol og sa han ikke angret et sek på å vite hva det ble. jeg har litt samme bekymringene som deg, min samboere reiser vekk neste uke og blir vekke til det er fem uker igjen før termin. Så av den grunn har alle de tunge tingene kommet i hus, for sikkerhetenes skyld. det er jo ikke lett å styre seg i forhold til hva man vil kjøpe inn av klær. Har kjøpt noe i str 50, ikke mye og noe i str 56. Kommer til å få en god del arveklær utenom. I tillegg har jeg stor familie på begge sider, og er det tradisjonen tro, så kommer det mangen pakker til den lille. i alle fall min tante som fødte sist. Det ble litt vel mye, så hun byttet en del av klærene i større str så slapp de å handle inn når ungen hadde vokst ut av klærene sine. er litt bekymret for tidlig fødsel, er selv prematurbarn og de sier at man følger litt mors fødemønster. Skal til jordmor i morgen å ha fødselsamtale. I tillegg har jeg opplevet en del nedpress som gjør sikkelig ond og magen er hard som en kanonball, så det blir kjekt å komme en tur til henne i morgen. Hva har du fått i hus da?
Mamsen og lillegutt Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2007 Jeg har bare fått vogn i hus. Men har bestilt seng,stellekommode og bilsete til 1.juli fra reflex. Vi måtte vente til vi fikk feriepenger o.l. Og så skal vi ut til en slektning å hente en arve-vugge... Men har jo kjøpt en del småting. Skal/har du vippestol til prinsessen din? Jeg hadde en del nedpress i går og i natt. tenkte at det kanskje var hodet som festet seg,men tror h*n har turnet rundt i alle retninger i dag. Tror sjøl at det blir en gutt,for syns eg såg noe på UL,men det kan ha vært ka som helst...hehe! Er fornøyd uansett ka det blir!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå